det där uppdraget


så var det bergslagen hej hopp. jag tycker att vi äter konstant här. det är fika och det är mat om vartannat och man hinner aldrig bli hungrig iallafall. och de där vegetariansakerna man kör med får man lägga på hyllan. men det gör inget, för skinksmörgås och must är sååå gott.

har friat brorsan och vi skrattade som 17 åt boken "uppdraget singel" som alltså innehåller handfasta tips till hur man slutar vara singel.
tips 1 var: svara på en kontaktannons
tips 2 var: ring din första kärlek och bjud ut på kaffe.
jojo, kan man ju säga.

påtal om männen och kärleken? så gav jag upp nu. för ungefär hundrade gången. men jag orkar inte det här att allt ska vara på hans villkor och jag har verkligen bitit ihop och ansträngt mig, men det känns ju som varför? när vänskap inte är på lika villkor, varför ska man öht ödsla energi på den? jag bara kände att jag skiter i det, så jag bad honom hålla sig borta. så där för hundrade gången, men det känns som att det kvittar helt enkelt. jaja.

såg beeing julia idag. fina kläder, skönt slut, men annars var den väl sisådär.

blev bara en promenad idag och sen vips när vi kommit hem och satt och drack kaffe och åt tårta, då började det snöa. april är en lustig månad.

mamma satt och tjatade idag om hur blek jag är, så jag kanske ska se till att styra upp det där och kolla mitt blodvärde och sånna saker. man vet ju aldrig.

annars hittade jag ett linne med glittriga fladdermöss och i glitter stod det "trick or treat" lite lustigt. synd att jag inte hade den på första gånden fi och do hade klubb. med tanke på att deras klubb heter trick or treat.

men nu ska här sovas, även om jag vill tillbringa natten framför tv4fakta och deras orgie i brott, så vet jag att jag kommer slockna så fort jag vilar huvudet mot kudden.

puss och kram och glad påsk


Kommentarer
Blackart

Aha, jag bokar in din mamma på direkten! :)

Blekheten botar man i solen, inte hos doktorn. Hua, jag hatar doktorn, det florerar ju mer baciller där än i en salmonellasmittad kyckling. Urgh!

Ingen dagens fråga på ett tag. Jag som uppskattar dina tankenötter... nåja, jag får väl spela taipei eller nåt istället.

Gött mos!

2007-04-08 @ 12:05:18
URL: http://hysteri-blackart.blogspot.com
E

Hehe..Kan det vara därför han helt plötsligt skrev till mig igår? Nog så förutsägbart..jå..:P

2007-04-08 @ 15:18:30
leopardia

blackart: hehe, ja, och min mammas utsagor om hur man ser ut ska man inte heller ta som djupaste allvar. hon har aldrig sett att jag har skitigt hår tex...

e: nejdå, han fick nog bara lite tråkigt, eller ville nåt så väldans viktigt ;P

2007-04-08 @ 18:05:46
Tinnitussan

glittriga fladdermösströjor. åååå, vill ha, vill ha ;-)

2007-04-08 @ 18:53:16
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
leopardia

tinnitussan: ;)

2007-04-08 @ 23:29:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0