www.trick-or-treat.se

saker gjorda: shit jag har sovit som en gnurf
alkoholintag: apelsinfestis
dagens fråga: undra om man inte lika gärna kan bli full på tanken av att vara full?
dagens låt: den här panta mera -reklamen... den svänger liksom
dagens känsla: urk
dagens citat: "men vad jobbig han är, kan han inte bara dö??"


jodå, först tappade jag luren, sen när jag svarade fick jag beskedet att han hade överklagat. får väl veta mer sen, men det jag vet nu är att rättegången blir innan den 11e november. så det är rätt snart iallafall. och det jag insåg vid förra rättegången var att vi inte bor i usa. där hade man kunnat gått in med ett vapen och bara skjutit honom. ingen säkerhetskontroll alls. nu skulle jag ju aldrig göra det, men...

och jag lyckades ändra textstorlek i min browser genom att trycka ctrl och nån bokstav. inte alls plus el minus. men jag vet inte hur jag gjorde, för det var ett misstag.

men jorå, jag har sovit hela dagen, åt frukost vid fyrasnåret, somnade om och vaknade vid halv åtta. åt gröt och sen tittade jag på gilmore girls och desperata husfruar. skumma serier egentligen. helt utan verklighetsanknytning. men, men... för övrigt stör jag mig på folk som skriver att deras favvoserie är desperate housewifes... om man nu har den som favvo och följer den så kanske man nån gång innan säsong 3 iallafall kan reagera på vad den eg heter och hur det stavas. mm.

nu kom jag förresten på elgigantenreklamen. "gå och lek med datorn istället" hahaha.

männen, kärleken? det här är eg inte min biz att skriva här. men ja, hans förhållande med den där andra höll i 5 dagar. folk är konstiga. sen la de ner. så rent egoistiskt var det surt att bli sårad för nåt som bara höll i 5 dagar och de hann inte ens ses.  men ja, det känns som att jag har lagt det där på is och slutat att bry mig. jag har för mycket med mig själv att fixa för att älta lovelife. är inte intresserad av att ha nåt faktiskt. fast det vore skönt, rent egoistiskt, att ha nån som tycker att man är bäst och allt sånt där i samband med rättegången... och nån famn att sova i. jo.

jag vill ha en ny mobiltelefon. jag hatar min. den kan dö. tur att den är rosa, annars hade jag suttat den.
otur att det inte finns nån bättre. så att man inte har några bättre alternativ. om jag vill ha en 3 telefon då.


puss och kram

imorn blir det utgång på www.trick-or-treat.se yeah!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0