puss och kram liksom

saker gjorda: den här dagen lyckades oxå passera obemärkt
alkoholintag: lättmjölk
dagens fråga: no women no cry, är det så?
dagens låt: fick en enorm lust att lyssna på lite rastamusik efter att ha glott på dagens roomservice
dagens känsla: trött
dagens citat: "http://dark_side.istheshit.net/"


min hotmail fungerar igen, och efter lite trixande kunde jag även uppdatera windows. det där med hotmailen, var tydligen ett problem hos dem, som bara drabbade vissa, men det drabbade tydligen fler än mig iallafall... men det är bra, så slapp jag bli galen iallafall... har även märkt att man kan få ragg på att prata om linux och förlora ragg på att prata om windows. datorer är bättre än porr för vissa...


männen, kärleken? i den kombinationen, ja, jag vet inte vad jag ska säga om det... jag vill mest bara försvinna in i en stor famn och få sova lite...

ny rättegång blir iallafall den 10e och jag skulle tydligen vara med. jo. det räckte inte med bandupptagningen. däremot vet jag inte om han kan få påbackning, för jag vet inte om åklagaren har samöverklagat eller inte. jag orkade inte bry mig och fråga. av nån märklig anledning.

uä, har ingen matlust heller. det tar som emot att äta.

min pappa, som är sosse, kommer aldrig att sluta prata om moderaterna nu. nu har de gett honom för mycket vatten på kvarnen. det här kan bli jobbigt i åratal framöver. alltså, ärligt vet jag inte om man kan kalla honom för antisemit oxå, för han kan fortfarande yra om nån jude som försökte lura honom på pengar när han skulle köpa en kamera typ 1965 eller nåt... grejen är den att den här liraren hade en affär och i den affären sålde han en kamera som de sålde billigare på expert. så att han försökte inte ens lura någon, han hade bara andra priser. och krängde grejer. men ja, pappa är på palestiniernas sida iallafall. det kan man konstatera.

annars satt jag och flundrade lite på att man faktiskt ser förvånansvärt få kändisar ute på stan så där. det är inte så att det kryllar av dem i stockholm. utan man ser dem rätt sällan. okej, att jag inte hänger med i de här idol och andra liknande program, men iallafall...

imorn borde jag faktiskt ta mig iväg och klippa mig. sen vill jag  gå på teater nån dag. undra om man kan se jonas karlsson i nåt nu... om man bara kunde prioritera rätt så att man fick uppleva mer. det vore nåt det.

jaja, puss och kram

ps. förövrigt så tackar jag ju för de kommentarer jag får, ni är snälla ni :)






Andra bloggar om: , , , , , ,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0