nej, jag spelar inte pingis

saker gjorda: umgåtts i förorten
alkoholintag: kaffe
dagens fråga: undra varför alla killar accepterar när man kallar deras damer för ston?
dagens låt: ladytron - black plastic
dagens känsla: trött
dagens citat: "Samantha: Fuck me badly once, shame on you. Fuck me badly twice, shame on me."



och när man säger till en kille att han har ett stall fullt med ston, så liksom köper han det. egentligen är det lite skumt... men, men...
fast å andra sidan känner jag en kille som varken vet vad p-rullar kostar eller har läst en slitz.

träffade U och hans son idag. först gick vi runt och gjorde ingenting. sen blev det tårar på vivo för att man inte fick chokladflingor, sen gick vi hem till U och drack kaffe. sen gick jag äntligen hem. äntligen; för hans son. jag tror inte att han tyckte att jag var särskilt rolig... och det är jag ju inte heller, hehe...

men det var iallafall rätt skönt att komma ut lite och bara hänga lite så där. sen strosade jag in i centrum på hemvägen och köpte lite julklappar. av nån anledning är jag helt påverkad av nån trend eller nåt, för jag bara smälter för svart och vitt tillsammans. där ser man hur lättpåverkad man är...

H ringde och väckte mig imorse, vilket var snällt, eftersom jag skulle upp. bra att nån har koll på mig där... minns dock inte riktigt vad vi pratade om, men det var säkert bara trams...

männen, kärleken? jag är ju trööööött ju... fast det här med att folk är frispråkiga med honom. det händer hela tiden att folk bara out of the blue frågar om han vill ta dem där bak, eller om han inte ska komma över och knulla osv... inte, alltså.. det blir ju fel egentligen att säga att det är skumt, men det är fan jätteskumt, men, men... det är säkert trevligt. hehe, om nån man sa så till mig skulle jag ju mer tycka att det var oförskämt, men det är ju bara jag ;)

ja, nä, det var väl inte så mycket mer. fast jag längtar lite efter att det ska sändas nåt riktigt dåligt på tv:n, så att man kan hata nåt. typ big brother fast inte lika tråkigt... såg en sväng på singelcoachen eller vad det heter förut. var nån kille som skulle bättra på sitt självförtroende och lära sig vara i närheten av kvinnor typ. eller öva sig på. så de slängde ut honom i kungsträdgården så skulle han fixa en dejt. alltså, det här är sthlm 2006, om det kommer fram nån karl till ett fruntimmer och ber om hennes telefonnr... alltså, folk är misstänksamma... nu fick han en fikadejt till slut, men jag misstänker att det tog lite längre tid och att de trixat till det framför kameran... lite lustigt att han var en tunnhårig ingenjör typ och hon nån form av goth... men, men...

nä, puss och kram sexbomber!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0