jag är inget mattesnille, men jag kan räkna med bråk

saker gjorda: försökte sova, men lyckades inte riktigt
alkoholintag: té och vatten
dagens fråga: kan man inte bara få vara?
dagens låt: eh, julmusik
dagens känsla: deprimerad. faktiskt.
dagens citat: "du är så full av skit" haha! du sa bajs! (är min respons på det)



har fört över lite kassettband till datorn. bla med julmusik vi lyssnade på när jag var liten. men nu ska jag nog lyssna på det jag förde över som mormor berättar. om sitt liv. kanske. tyvärr är knaset att ljudet inte går att få så där överdrivet högt... så jag hör nog inte in i badrummet om jag är där och pysslar samtidigt... jaja.. måste ju städa idag, så det är nog bäst att sätta igång med det först. så  kanske jag får leka med thomas imorn.

jag tror att min trötthet kommer i att jag inte vill vara vaken på dagarna egentligen. att jag inte vill delta i livet, för det är inte särskilt kul just nu. och därför kan jag inte sova på nätterna, för att få sova bort dagarna. någonslags undermedveten förhäxning. jaja, gnäller väl inte över det. det är bara att bita ihop. tyvärr blir jag väl kanske lite egoistisk och sur när jag är deprimerad, men, men...

männen, kärleken? "nu minns jag varför jag eg inte tycker om dig" men snälla, varför säger man sånt till mig, när jag förklarat att jag inte orkar med att åka bergochdalbana nå mer. vad vill man som ha för respons? ingen antar jag. så jag är full av skit för att jag säger att nån beter sig som att han inte tycker om mig. men uppenbarligen var jag ju inte full av skit. äh, ooooorka liksom... det är ju bara samma sak om och om igen. kom inte med massa gulligheter till mig om du inte kan leva upp till det liksom. jag finner mig inte i att vara sötnos nr 3 liksom. jag lekte den leken med J och det funkar inte. jag är för mycket jag. vad heter det, integritet och egen individ. äh, nu tappar jag ord oxå. jaja. blupp blupp.

men nu jäklars ska här fejas och donas. urk. haha. jag ooorkar inte dammsuga, men jag måste ju. för min rumsmatta, som är luddig och vit, tycker det är så roligt att släppa ludd överallt...

fyfan, jag lider av hybris tydligen, haha... måste nog lära mig att bli ödmjuk när jag blir arg...

nu har jag bara hört det här från mun till öra och inte orkat ta reda på fakta. men tydligen ska vår nya kulturminister inte betalat tv-licensen de senaste 15åren. för det tycker jag att hon inte borde få sitta kvar... man kan som inte vara chef över sveriges radio och inte betala licensen... det är dödssynd att inte betala tv-licensen. och det borde hon veta.

jaja, nu är han blockad iallafall. ingen talar så till mig och tror att de kan fortsätta. inte för att det var så hemskt, mer att han anklade mig för att snacka skit om folk och att inte ha nåt liv. men ja, jag vet ju vem det är som snackar skit om folk. det jag sa var att man ska inte säga saker som att man vill finnas där för mig inför rättegången, att man inte ska säga att man vill hålla om mig osv när man sen drar iväg och knullar med nån annan och är helt okontaktbar, för då lever man inte upp till det man säger och lever inte upp till nåt. nu är det väl okej att åka och knulla, det gör ju alla. men när man infar om det 5 min innan man ska dra, så kanske det blir lite snopet här då... men, men. haha. DET SKA JU JAG SKITA I OCH SKAFFA ETT LIV! hahaha... att jag ens orkar... jaja, men nu kan han ju maila sin skit till nån annan...

nåväl, drömde att fia och donald vann 33 miljoner och gav 3 miljoner till pannkakan och hon gav bort två i sin tur. och benitha och jocke skulle ta över trick or treat, fast vi var sura, för de skulle göra det till rock-klubb efter 22 och sen när vi städade upp bland kvarglömda saker var det folk som glömt massa strumpor där...  fast F och D skulle dela de där 33 miljonerna. och av nån anledning blev det 13 var, så därför ville inte F ge mig 3 miljoner, för hon hade ju bara 10 kvar efter att ha gett pannkakan... tydligen inte så bra på matte i sömnen då...


Andra bloggar om: , , , , , , ,


Kommentarer
Panki

Jag håller verkligen med om d där med Kulturministern. Å om inte ens den nya handelsministern hade "råd" å anställa "vit" barnflicka, trots miljoner i inkomst typ, vem ska då ha råd? Eller ens orka bry sig om att göra rätt för sig...

2006-10-11 @ 23:49:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0