gnägg gnägg, ett gnägg innehåller ett ägg

saker gjorda: klippt mig, sovit
alkoholintag: té, honungsté
dagens fråga: vad krävs för att en regering ska avgå?
dagens låt: vinjetten till du är vad du äter, jag har en stor tugga i mitt huvud
dagens känsla: trött
dagens citat: "Carrie: What do you want?
Mr. Big: Why don't we save time and you just tell me what I want? "


ok, here we go... jag gick till min favvofrisör och sa typ "jag har en bild med mig, jag vet att det är skitnördigt, men så här skulle jag vilja ha. jag vill ha kort, sen vet jag att det kanske inte går, eftersom jag har rakt hår". okej, man kanske inte ska ha bilder med sig på en av världens kanske finaste kvinnor;



men nånstans där vill jag ligga frisyrmässigt. för jag vill inte ha lugg. nu har jag lugg. sen sa hon att "jag klipper av det här långa som hänger här bak, för det spretar bara uppåt ändå" visst tänkte jag, och sa likadant... sen tog hon fram trimmern. och då tänkte jag att "jaja, jag får väl se ut som brorsan ett tag då". och lugg, det svåraste som finns verkar vara att få en frisör att klippa av en luggen. för jepp, jag har lugg. visst, jag kan väl säga att jag inte är nöjd innan jag går därifrån, men seriöst, hur ofta gör man sånt? så nu har jag lugg, men ja, då har jag ju en anledning att använda söta små hårspännen :) man får se det positivt. jag är ju inte heller så där fixerad längre, att jag måste vara snygg i håret, eller snygg öht, jag vill bara ha det skönt och det blev ju kortare iallafall... fast, trots alla fast jag är ju inte, så ser man dubbelhakan bättre nu, DET la jag märke till :)

männen, kärleken? bla bla bla, dålig kombination, men han ringde och väckte mig imorn, den skurken. dock somnade jag om igen... eller dessvärre, men jag kom ju iväg till slut iallafall... och helt plötsligt är jag bortgedd till hans bror och vi ska bo nånstans in the middle of nowhere med umebruttan och tydligen min kompis pannkakan... jaja... bortgedd var ett roligt ord, undra om det verkligen finns på riktigt...

jaha, vad mer... imorn ska jag pyssla med julklappar har jag bestämt. och kanske måla lite.. och börja glo på csi...

shit, såg på du är vad du äter idag. jäklars, hur hinner folk trycka i sig allt de trycker i sig, särskilt när de jobbar? alltså, jag var helt fascinerad över hon som var med förut och drack 56 kaffe latte på en vecka, bara det där att hinna... hon idag hade druckit 3 glas rödvin, 27 stora stark, en halv liter starksprit, 12 cl whiskey och en flaska champange... och sen hade hon dessutom hunnit äta en massa och jobbat... själv har jag bara fått i mig 4 rostade rågmackor idag... fast på de 2 sista la jag sallad och paprika, eftersom jag inte har ätit nån middag... dåligt, jag vet... men nu har jag lagt mungbönor i blöt iallafall, så nu ska jag grodda och använda resten i antingen en gryta eller köttfärssås gjort på sojafärs... katta sa att quornfärs iallafall var skitäckligt, så vi får väl se...

jaja, nu ger jag upp, så puss och kram på er!


Andra bloggar om: , , , , ,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0