piller behöver inte alltid vara runda

saker gjorda: tror jag har pratat i telefon hela dagen typ
alkoholintag: en skvätt julmust
dagens fråga: varför var de tvungna att lägga ner sex and the city för?
dagens låt: teardrop - massive attack (vilket har att göra med att det är themesong för house)
dagens känsla: trött, trött och trött
dagens citat: “Maybe all men are a drug. Sometimes they bring you down and sometimes, like now, they get you so high."

och om nån undrade så har jag iallafall diskat jättedisken. för nån dag sen. så det så. och jag har hunnit få en sisådär 900 bilder från postfoto bara för att de gillar att skicka foton till mig, alt för att kundtjänst inte kommunicerar med varandra och jag slängde iväg 3 mail... jaja, så kan det gå, skulle man kunna säga.
det är alltså samma beställning om och om igen, fast bara en faktura...

först ringde Th och vi pratade en sväng, sen ringde jag astrid och vi pratade rätt länge och skvallrade lite och så. sen ringde Ka och vi garvade oss igenom en stund. haha, hon ska på kryssning snart - igen. så jag sa;
- jag räknar med en skandal eller två
- jag ser det inte längre som skandaler, utan som stoff till min bok. research.
men ja, vi räknade ju sist ut hur mycket bukis man är med alla på jobbet. jag vet inte... vi kan ju börja med A som legat med R som legat med K som legat med D som legat med L som legat med M som legat med F som legat med S som legat med L2 som gissningsvis legat med J som legat med mig. nu sviker mitt minne lite, annars skulle jag nog kunna knöla ihop en längre lista, eftersom de är ihärdiga på det där stället och man har varit där i några år... bernt går väl fri då, pg kanske, men definitivt inte klas. hahahaha.

annars har jag mest varit trött eller blivit upptagen av nåt, så det har inte blivit så mycket gjort. jag har förvisso gjort lite julklappspyssel, men bara ytterst lite. inte alls så mycket som var planerat. sen har jag ju ett gäng tidningar att läsa, som jag vill läsa... just fan, nu glömde jag att förnya min prenumeration. jaja. jag får väl missa nåt nr då, jag kanske ska komma ikapp innan jag förnyar nån ny prenumeration. var min favvo"blaska" ps. det gällde. sen måste jag kolla upp min andra tanttidning allas, för jag såg att i affären fick man en bok med och jag fick ingen bok. måste maila. hehe.

men jag ska byta ut hennes mot pause. tror jag. om jag nu ska prenumerera på nåt i den stilen. och så ska jag antingen packa undan alla mina gamla hennestidningar eller så ska jag slänga dem. jag vet inte riktigt. har inte bestämt mig.

och så ska jag sortera alla mina papper, som numer bara ligger i en hög och alla tidningsurkilpp jag har. och konsertbiljetter. jodå. nåt måste göras. för här samlas på minnen.

männen, kärleken? nu när jag inte har någon att vara intresserad av så är jag oxå ointresserad av att ha någon. rätt lustigt. men jag är inte ens sugen på att mysa med någon eller hitta någon. även om A föreslog att jag skulle lägga in en stöt på hm-perssons systerson, som hade gått och blivit singel. han kör ferrari. haha. hon har koll hon.

och så släpade jag upp en version av gula och rosa sidorna. but why? egentligen. det finns ju liksom eniro eller hitta, men, men... kan ju kanske vara bra att ha till nåt, vad vet jag.

och att jag klagade på hur de beskurit bilder hos postfoto. jag hade ju bockat i att de skulle anpassa efter fotots format. jaha, men när jag gnällt och de skickar mig nya beställningar om och om igen, kunde ingen liksom tagit bort det då? men nä ä. tydligen inte. jaja.

jag har funderat jättemycket på hur det skulle märkas att jag äter piller. alltså skillnaden. för jag vet inte om jag märker nåt. och vad som är terapi, trötthet eller piller liksom. ja, iofs, så har jag väl inte haft några riktiga kraschar sen jag började. eller ja, det har jag säkert förresten. fan, att minnet ska vara väck. hmm... men det är ju iallafall inte så att jag har någon lust till nånting, som var mitt hopp. för när jag frågar mamma så är det bara "men du är ju mycket gladare nu och orkar mer" men alltså, det är väl mer så att jag tröttnat på att gnälla och jag gjorde ju saker förut oxå. höll på och rensade och hade mig...  jag letar efter bra exempel. för varför ska man annars trycka i sig..

och efter lite googlande så kom jag fram till att det är fredrik strage, som är den där kokainsnubben som greps på spy bar. varför jag nu skulle googla rätt på sånt skvaller. men det var bara för att nån ifrågasatte VARFÖR de har sånna där mosaikbilder i tidningarna. och det kan man ju fråga sig. alltså, inte för att de ska visa folk helt, men varför bild överhuvudtaget. mera. som den som är nu i aftonbladet.

ja, nä, nu ska jag sluta mala. puss och kram.



Andra bloggar om: , , , , , , , ,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0