man skulle ha en lian att svinga sig i

saker gjorda: promenad, handlat
alkoholintag: ska dricka varm choklad och äta semla istället
dagens fråga: undra om jag skulle tycka att inte som andra döttrar, var lika bra om jag läste den idag?
dagens låt: creep - lambretta (text)
dagens känsla: ska nog sluta tjata om tröttheten, men det är helt sjukt
dagens citat: jag överväger självmord varje dag. då skulle vi sälja fler plattor..*



God, I'm such a creep. I'm having so much fun breaking up.



jag skulle kunna tänka mig att vara ihop med en impotent man. det skulle inte göra mig ett dugg, så länge han uppskattade närhet ändå. fast män brukar vara så målinriktade, så utan sex ser de nog ingen poäng med intimitet...

tänkte på lojalitet när jag promenerade idag. lojalitet mellan vänner.

och så törs jag inte anmäla mig som volontärarbetare, för jag fattar inte hur jag ska orka hålla mig vaken. lite synd, för det var föredrag med tomas bodström och majgull axelsson. men, men, man får tänka att det går fler tåg.

2008, tror jag, är det konståkningsvm i göteborg. men det är nog galet svårt att få biljetter dit. särskilt till galan. jag skulle vilja gå alla dagarna. gosh, men, men.

har inte riktigt koll på vad jag ska göra resten av dagen, men jag gissar väl på att jag somnar efter frukost, efter att jag tryckt i mig det dära pillret. lite frustrerande, men jag har ju inget val. hoppas bara att det går över någon gång.

* och det var j. mascis, dinosaur jr

nä, jag känner mig helt oglad och oinspirerad, som att jag inte har nåt att se fram emot. bortglömd. nonchalerad och utfryst. distanserad, låg och onödig.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0