ska vi plocka trötthet i min vedbod, du och jag, la la la

saker gjorda: har sovit mig igenom ungefär 3 dagar...
alkoholintag: drömde att jag blev full på en öl dock
dagens fråga: undra hur jag ska orka leka, jag vill ju leka?
dagens låt: finns det nån om att sova?
dagens känsla: sjukt trött
dagens citat: nu har jag kommit till slutpärmen, så jag tänker istället citera en dialog från bokstavligt talat, samtal i stan, någonstans i bloggen. mjo


männen, kärleken? mhm, de är idioter, så är det bara. jag orkar verkligen inte ge mer av mig själv nu och inte få nåt tillbaks. så var det med det. orkar inte försöka känna tillit när den ändå så rivs upp om och om igen. jag tror att jag blivit rejält utbränd nu. sov hela måndagen och tisdagen rakt av och igår var jag så trött att jag höll på att börja gråta för att jag inte fattade hur jag skulle orka ta mig hem från skärholmen. idag är jag lika trött, men jag måste gå och träffa R. har bryggt en kanna kaffe att ta med mig på vägen. eller så är det det där att jag inte röker som gör att jag är så trött... jag vet inte.

ta mig tusen dagar härifrån! nu!

har iallafall köpt en sängmatta, röntgat fingret, köpt nya trosor, 2 lila glas och 2 knallrosa ljuslyktor, för att ha gem och stuff i. bara jag orkar få dem ur kassarna så... känns som att uäää... och jag vill ju leka med mina vänner nu. inte bara ligga som en säl. och så måste jag ju städa lägenheten innan jag åker. så där så att det är fint när man kommer tillbaks igen. fast just nu är jag bra osugen på att åka iväg, men det kanske är bra med lite ombyte.

orkar inte leta på nåt citat, ni får hitta på ett eget...

och den här glada porrfilmsaktrisen "nä, jag har inte tagit någon skada. man behöver inte göra saker man inte vill eller så. jajo, om man borser från att man bara är ett objekt och att det hela är destruktivt förstås" men åååh. jo, det förstås.

undra varför jag är så omöjlig att älska.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0