men även om man är trött så...

saker gjorda: glott på lost, skrivit vonnegutar, suttit framför datorn, pratat i telefon
alkoholintag: gjorde paj igår, så vem behöver alkohol när det finns vaniljsås?!
dagens fråga: varför har folk så lätt att göra illa barn och djur?
dagens låt: it takes a fool to remain sain - ja, banne mig att det gör!
dagens känsla: har inga kommentarer
dagens citat: nu har jag kommit till slutpärmen, så jag tänker istället citera en dialog från bokstavligt talat, samtal i stan, någonstans i bloggen. mjo



männen, kärleken? och om jag hade blivit gravid med J som pappa hade jag inte bara gjort abort. jag hade ansökt om en lobotomering oxå. så var det sagt... meeeen, man kan ju faktiskt ändra sig. meeen, de ser ju så kära ut.  jag vet ingenting om det, och det är nog bara jag som minns att typ Js alla kompisar trodde att vi var ett par, att bingogäster kom fram och sa att han såg så kär ut när han tittade på mig osv... och vad hände...?! om man inte lär sig av historien, vad ska man då lära sig av?! stackars jävla unge. mamma som är bebis och pappa som är hund. men jag kan inte säga nåt, för då tror ju folk att det är för att jag har en historia med honom. och man behöver ju inte mobbas. alltså, jag gör ingen skillnad på ifall jag tycker om folk eller inte, beter sig folk som idioter, så är de idioter hur härliga de än är annars.

och tom mimo ringde och sa grattis igår. men det är nåt som är skumt. han kallar mig för "lilla gumman"... om man säger så här, det är inte riktigt hans stil. nä.

jaja, om det är män som styr världen, så är det kukarna som styr männen...

ok, tjockisen i lost hade gömt undan mat. så... men varför har de den enda läkaren som finns satt på knappvakt. vore det inte bättre ifall han bara fanns tillgänglig där folket är?! och ja, jag stör mig på den serien. haha... därför jag glor på den, tror jag...

jaha, nähä, har som sagt inte gjort nåt idag...


* 18 april, 15:00, café, dalagatan.
- hans händer va på hennes bröst och hon ville ju inte va taskig och han ba fortsatte förstås.
- är det sant?
- ja, och hon ba, la la la.
- mmm.
- sen var det ingen som stötte på henne mer.

ja, nä, puss och kram.

måste nog ta och köpa nya tennisbollar, för jag hittar dem inte. fattar inte. men jaja, det kan ju inte vara så dyrt...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0