för rubriken får inte bestå av enbart blanktecken

saker gjorda: råkade köpa lite 80talskläder av någon underlig anledning, men, men
alkoholintag: dricker loka
dagens fråga: undra hur många asprin som räknas som överdos?
dagens låt: nobody loves you - garbage (text)
dagens känsla: ont i huvudet, ont i hjärtat eller lungan när jag andas. riktig pensionär har krämpor. så det så.
dagens citat: nu har jag kommit till slutpärmen, så jag tänker istället citera en dialog från bokstavligt talat, samtal i stan, någonstans i bloggen. mjo.


jag fuskar fortfarande med citaten, men jag kan ju köra oscar wilde då..
"Män vill alltid vara en kvinnas första kärlek - kvinnor vill vara en mans sista äventyr."

det började med att jag hittade en svart blus, sen klarade jag inte av att bestämma om jag skulle ha medium eller small, så jag tog båda, sen rök det med två svarta, korta kavajer och en vit kråsskjorta oxå. så där av bara farten... jag har ingen förklaring...

kan köra den här oxå... stafett så skriv på...

männen, kärleken? haha, jag kallar honom cp, han mig för tjock. fast ja, det är ju bara kärlek för mig. fan oxå. fast jajo, jag är lite förälskad i någon annan, som iofs inte verkar vara mottaglig alls för mina tafatta försök...

mina bröst är sååå olika stora och det vänstra är liksom svullet. kan jag bara bli normal igen liksom...

undra om jag ska ta och ladda ner en låt från cdon nu när jag köpte en loka... kanske man borde...

har slagit in paket oxå. eftersom daniel fyller år på torsdag. egentligen borde jag köpa nå chokladigt oxå, eftersom han gillar choklad... men jag hittade inget bra här i förorten iallafall...

ja, nä, jag har väl inte så mycket att säga kanske...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0