puss och kram

saker gjorda: idag har jag nog bara hunnit vakna än
alkoholintag: nä, men jag blev fan full i tisdags
dagens fråga: undra om jag har mailat till hon på försäkringskassan eller inte?
dagens låt: det börjar verka kärlek banne mig
dagens känsla: trött och slö
dagens citat: Stor låga följer ofta liten gnista. (dante) och jag förstår inte att man orkar sitta och vara så där finurlig. ansträngt liksom

om man ringer mig är det den låten man får höra. så kan det gå.

och jag har inte hunnit packa upp mina ikea-grejer än, men imorn. jag lovar. men idag ska jag nog bara slappa och pyssla med julklappar. det roliga är att när jag säger att jag ska slöa så blir jag alltid så stressad att jag börjar göra massa grejer... trotsig liksom.

jaha, måndags - fikade med U. tisdags - fikade med T, söp med T och U. tror säkert att jag försökte bjuda ut mig lite, men, men. det man inte minns har inte hänt. nog är det väl så. vi sov iallafall alla hos U och sen följde T med hem hit till min unkislya och turligt nog hade jag inte massa trosor överallt. men det var soft, fast vi var seeeega. men det är skönt att känna sig så där bekväm med nån man eg knappt träffat att man ändå bara kan sitta och glo. bra folk.

männen, kärleken? fan att det är den där stooora famnen jag bara vill försvinna in i. kom att tänka på förra året när han ringde nån gång när han druckit öl.
- varför säger du så?
- för att jag är full
klart bästa svaret nånsin.

och på måndag åker jag antagligen hem till föräldrarna. fira pappa. åka till bokloppisen i hällefors och ha det bra.

puss och kram




Kommentarer
PAnki

Kom igen nu, packa upp Ikea kassen tar MAX 5 minuter. Upp å hoppa å få d gjort nu! Sen kan du slöa med gott samvete.
Puss

2006-07-20 @ 12:38:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0