jag blev kallad hypokondriker idag

saker gjorda: så befann jag mig på skeppsholmen igen, träffat R, ringt och ringt
alkoholintag: drack en smoothie på skeppsholmen, den här gången annanas, mango och ingefära
dagens fråga: vad ska man ha på sig imorn då?
dagens låt: a pain that i'm used to - depeche mode
dagens känsla: ångerfylld
dagens citat:  Verae amicitiae sempiternae sunt - Sann vänskap är evig (Cicero)



tillbringade eftermiddagen på skeppsholmen och besökte moderna och östasiatiska museet. tog en smoothie på café blom... det påminner mig om nora, tror det är därför jag trivs så bra där ute.

männen, kärleken? jag veeet. som R sa, varför kan jag bara inte låta saker vara. varför måste jag veta varför? kan jag som inte bara förstå att han inte vet varför han gör vissa saker. att om han nu har den diagnos jag sagt, så följer inte hans tankar samma logiska schema som mina. att punkt a leder till reaktion b. så han vet inte varför han gör vissa saker och när jag tvingar fram svar går det bara runt i skallen på honom. för att han inte vet vad jag är ute efter. och jag vet inte om hon har rätt, men det har hon säkert, hon är en klok kvinna... men ja, hon tyckte att jag skulle ge honom en chans att överraska mig på nåt annat område. men, ja, haha, han har inte svarat när jag ringt, så han sitter väl och surar då. surfjärt. jag bara "men jag vill veta varför folk beter sig som idioter" och hon "men du kan inte få veta det, de vet inte det". och så "men jag vill ju vara viktigast, nummer ett osv" och hon "men du får låtsas att du är det, helt enkelt och bara låta saker ske"...

köpte två kjolar, fast den ena är iallafall för liten för att ha på höfterna. ytterst irriterande, men jaha, man får väl sy ut den eller ha den runt midjan då... sen var det en annan där igendragningen är snörning, så jag funderar på om man kanske skulle sätta i en dragkedja där istället... om man orkar... förstås... jaja, bra med två långa svarta kjolar iallafall. så nu är jag trötter och vet inte hur jag ska orka dammsuga, men det får antagligen vänta tills imorn. snart är det mitt favvoprogram ju. du är vad du äter. tjohoo. ska äta grillad kyckling och morötter till. tror jag.

fanns inga jordgubbar i affären idag heller och det känns som att jag har missat nåt, ska det liksom inte finnas det?! eller inbillar jag mig bara? nå, köpte nån galen melon för att ha i yogurhten istället. så melon och knäckebröd. mumsfilibabba.

och så är det nån prostituerad som kanske smittat hundratals med hiv. men faaan, köper man sex av en hora, varför är man så jävla puckad att man inte använder kondom?! sånt här är det som föder mitt förakt mot män. tröttsamma åsnor.

jaja, puss och kram!




Kommentarer
Panki

Enligt henne själv så använde hon jämt kondom. Horan alltså...

2006-07-06 @ 19:29:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0