som knäckebröd och vatten


saker gjorda: dammtorkat och glidit runt lite så där...
alkoholintag: nix pix, borde styra upp det där lite...
dagens fråga: leva loppan, vart kommer det uttrycket ifrån?
dagens låt: the 69 eyes - gothic girl
dagens känsla: stressad och magont, men annars är det lugnt


och jag törs inte sätta mig på sadeln och cykla idag, aj, aj :)

ringde brorsan i spanien. han har nån brud där nere... hon verkar lite... hmm... udda, men man kan ju vara snäll ändå... har nog nämnt det tidigare, men, men...

http://www.poeter.se/viewText.php?textId=155704
alltså texten är pisstråkig och sen är det nån jävla idiot som bara ’göööh, jag skulle använt två kastruller...’ jag vill slå folk när jag läser sånt... fast jag säger inget till dem, för folk är så jävla kåta på att man ska motivera sig. *stånk*

och melodifestivalen... kan det bli sämre än igår?! kan man kanske sluta ha diarrébruna, säckiga skinnbrallor  helt utan passform och ljusblå väst?! innan man blir skjuten, tack!!
och jag hade kjol, och jag hade en kortare kjol och så hade jag en kjol som slutade vid höften.. och poängen var?
och så för att man är gravid behöver man inte ha någon slags babyvagga på bröstet/magen....
missade en massa låtar för att folk inte kunde klä sig vettigt...
och först tyckte jag att de sjöng; om vi kommer igång kan vi knulla natten är lång, men det var nog nåt om kuddkrig där...
och lena ph kanske kan sluta svara personen som ger henne instruktioner... ’javisst’... ehum...

och nu hatar jag mozilla som lägger av hela tiden... ruttnar... man har skrivit tex ett långt mail eller inlägg och så stänger skiten ner sig och bye bye, så får man börja om... ifall man nu orkar...

och jag hatar 3... för att de är sånna jäkla nötter... mina sms och mms till utlandet kommer inte fram till sina mottagare och jag får sms som står att de är från andra nr än de är... och inte får jag svar på mina mail heller...

haha, dagens känsla verkar vara hat då...

och ang mina naglar, mira, så blidde det aldrig av... men jag ska be henne fixa någon annan gång... hon tar bara mellan 225-300 spänn och vill du veta vart och hur, så hör av dig :)

tori amos är så jäkla bra. och allra bäst live...

ska leka med pannkakan idag :) hehe, hänga i förorten... inte ofta det sker... därför jag har städat... ska fråga fido sen ifall hon säger nåt om att jag har stökigt ;P


och man kan köpa canis lupust-shirtar för 100 spänn nu. hör av sig den som vill ha och råkar läsa detta...

är skitsugen på semla, men jag bör snarare duscha och göra mig i ordning lite... så jag får väl äta knäckebröd och vatten istället, haha...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0