otur att krocka med big brother

saker gjorda: tvättat, dammsugit, duschat
alkoholintag: nixelipix
dagens fråga: varför går det inte fler engelska deckare på tv:n? de är ju bäst
dagens låt: livet är en fest - nationalteatern
dagens känsla: ruggigt trött och ingen direkt känsla



var tvungen att dammsuga idag ifall pannkakan skulle få för sig att ta bilen ut hit. och ja, för att få bort dammet oxå så klart :)

borde nog inte säga det här, men det är rätt märkligt att jag duschat idag. så där, utan att jag skulle göra något särskilt. för det är så, jag tycker det är sjukt jobbigt att duscha och gör det bara när jag måste. har hört att det är en del av 'sjukdomen'. jättekonstigt att det kan bli så, men, men. snuskusbuskus, eller nåt...

går en dokumentär om sexslavar på tv:n ikväll. dvs om kvinnor som sålts som det. från öst. ryssland och så. EN HALV MILJON KVINNOR SÄLJS SOM SEXSLAVAR VARJE ÅR! det är så jävla sjukt. och jag blir så jävla arg på alla jävla män som envisas med att köpa kvinnor. fan ta er, era sjuka jävlar! fatta vad ni gör, ondskan själva!!!
nu krockar den här dokumentären med big brother, så tyvärr går den miste om någon miljon tittare så där, eftersom folk har en tendens att hellre se folk som super sig fulla och är vulgära...


ska försöka få fatt i lite fler teaterbiljetter, till fler teatrar. dels för att det är kul, men oxå för att fylla mitt liv med något. herre gud, jag gör ju liksom aldrig någonting spännande, så där som alla andra gör. har funderingar på att även plugga in lite geografi, för det är skamligt vad kass man är på det. det borde ju egentligen inte ta så lång tid. först och främst sveriges, men även världens, så mycket nya stater nu och så. ja, alltså nya, sen jag hade geografi i skolan...

men nu ska jag väl äta. blir väl micromat igen :( eftersom jag inte har någon kock här som tar hand om mig...







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0