och jag kommer aldrig att gilla fenomenet ungar på ikea


saker gjorda: diskat, cyklat... och ja...
alkoholintag: livet är min drog, hahahaha hahaha
dagens fråga: går de där bb-tjejerna klädda så där normalt när de går ut?
dagens låt: får väl vara lite trendig(?) och säga sigur ros - seaglopur
dagens känsla: jag bara skrattar



ok, en anledning till att jag cyklar är inte bara magen jag visade upp, utan min knäppa mammi sa att cykeln var ledsen för att den stod där och inte blev använd till något annat än mösshängare. och som jag är då, så högg det till i hjärtat på mig... jag vill inte ha en gråtande cykel, så jag var ju tvungen att använda den då...

och inte heller tror knäpptanten att pensionärer raggar. hon är med i en vykortsförening, av uppenbara anledningar ;) och hade med sig något album...
- hade med mig ett album med vykort med text på och karlarna var så intresserade
- meeen, de försökte ju bara ragga på dig
- de är pensionärer!
- ja?!
- pensionärer håller inte på med sånt
- haha, sluta var så naiv
- men pappa var ju där
- men åååh, var inte så naiv, det struntar väl dem i, de raggade ju
- din generation, ni är helt skadade, är det det enda ni tänker på?!
- haha, men sluta, erkänn att de ville ha dig istället
- pffffffffffff pensionärer håller inte på med sånt...
haha, hon är så knasig. så idag berättade jag att birgitta stenberg haft trekant med några gamlingar i italien.
- men man borde ju bli mindre och mindre intresserad av sånt där. folk är galna.
- det må så vara, men de kuckilurar nog på ändå
- jag har inte varit intresserad av karlar på flera år
- haha, nä, men det hindrar ju inte att de vill ha dig för det
- du är så knäpp. kroppen förfaller ju och man blir rynkig osv
- jag lovar att det finns fetischisttidningar med gamlingar som viker ut sig
- ja, det gör det säkert. folk *suck*
haha, hon är så naiv, min lilla mammi....

nåja, nu har jag iallafall köpt viktväktarbrownies. 2,5 poäng för varje bit, men jag misstänker att jag kommer trycka i mig allihop. så får vi se om jag får nåt mer städat eller dammsugit idag. borde ju, men nu ska jag nog slappa ett tag iallafall.

och big brother-kommentaren för idag är: går de där tjejerna klädda så där normalt när de går ut? visar pattarna? har toppar som bara slänger fram pattarna. på riktigt? det är faktiskt inte särskilt smakfullt, ens på paris hilton liksom.

ok, jag ska hålla koll på den där kursen i afrikansk dans. den måste ju börja igen. fatta att inleda morgonen med afrikansk dans. hur kul som helst ju. fast jag tycker verkligen att det är skitsvårt. kanske för att jag är tondöv och saknar taktkänsla. jaja. och sen skrattyoga. måste prova. hur pinsamt det än är. iofs kan man ju skratta högt för sig själv där hemma... fast det är mer smittande i grupp då...

och jag skulle gilla james blunt mycket bättre ifall han inte hade den där mesiga rösten...

undra om det kommer en säsong 3 av lost.

jaha, fika och slappa och om någon timme dags för dammsugning. banne mig.

får förresten skitont i röven av cykelsadeln. men jag vill inte svetta ner någon kudde. för jag tänkte först att man kunde lägga en kudde på sadeln. snarare att jag kommer vara så där fånig att jag går och köper ett par sånna riktiga cykelbyxor som är vadderade där. haha, för sån är jag. jag älskar sånna helt onödiga produkter som gör livet lättare...

männen kärleken? haha, nä, det räcker väl med att massa karlar vill ha min mamma...
men ska jag vara helt ärlig, så är det lite tråkigt att det känns som att de flesta singelkillar i åldern 27-34 eller nåt, har som största intresse att supa och hänga på krogen. och spela poker... eller oxå är det bara dem man hör. men det är sällan någon pratar om sina teaterbesök eller liknande... men alltid denna fråga 'vad händer i helgen då?' som att de lever för helgen, för då kan de supa... ok, nu säger jag inte att jag är bättre eller lever ett mer spännande liv. uppenbarligen inte, när jag kan mala på om en motionscykel i evigheter och inte har en enda hobby, men iallafall...








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0