mjuffo vs mjuffless

saker gjorda: cyklat, hämtat glasögon, glott på lost, duschat, slängt sopor, ätit semla
alkoholintag: nix, men jag köpte chokladask igår som innehåller spritpralin
dagens fråga: varför är folk så grymma?
dagens låt: balle balle balle - eddie meduza... låt och låt, men kul hur som. galet kul.
dagens känsla: hmm, vet inte riktigt



ok, jag läste i aftonbladet om den där telefonen de beslagtagit som det funnits någon film på där någon tjej mer eller mindre tvingades att tortera sig själv (länk)... och hur den där killen inte tyckte att det var särskilt märkvärdigt eller grymt.... måste världen vara så full av ondska liksom? jag blir helt tyst och matt av sånt där... och jag börjar snart från gå mina principer, så där, att ibland är dödsstraff berättigat.... hmm...

ok, här är min mage i somras när jag lutar mig framåt och målar... och inte blev den fastare trots att jag träffade mjuffless;

mage

titta och gråt... lovar att pattarna är mindre än det där, dessutom. nåja. kanske att det kan bero på att jag äter semlor, bakelser, wienerbröd och godis typ jämt... eller inte så ofta godis, mest bara slump att jag köpte en chokladask =/ nåja, upp och nicka sockerdricka, tänkte jag och tog en halvtimme på motionscykeln (heter det motionscykel??)... är rätt impad att jag klarade en halvtimme och hade kunnat fortsatt ifall inte telefonen ringt... nåja, det var fasiken kul tillochmed... så kan det gå.

och jag har hämtat mina fina nya glasögon jag råkade impulsköpa för två veckor sen typ... och ögonfransarna slår inte i särskilt mycket :))))

och idag är det isdans. isdansen är nog min favvogren i konståkningen. fast det heter inte gren, tror man säger diciplin... jaja...

eller jo, ögonfransarna går nog emot en del, men det är nästan omöjligt att undvika. får börja klippa dem.... eller nåt...

männen, kärleken? jag är faktiskt inte intresserad just idag. inte ett dugg. jag går mest runt och tycker att jag är snygg, haha.

och så ska jag väl äta sushi då...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0