jaha. pasta med lax kanske då.



saker gjorda: promenerat, handlat choklad och semlor
alkoholintag: dricker tydligen alldeles för sällan
dagens fråga: någon som trodde att jag missat konståknings-os?
dagens låt: paradise - alcazar         Hey Mr DJ Won't you play my favorite record
dagens känsla: tröööööööött



de hade inga resväskor med leopardmönster, annars hade jag haft en sån nu....

3500 steg och 209 kalorier. jag har tydligen gått ner i vikt, fast det beror nog vare sig på promenaderna eller att jag bara äter två ggr om dan, snarare att jag losat alla muskler jag eventuellt hade. så kan det gå.

ja, nä, jag har inte missat konståkningen alls. ryska paret är, utan tvekan, bäst. och därför tog de guld. jo. gissar att plushenko, eller hur han nu stavar, oxå tar guld. idag till och med. och det är därför som jag inte härjar om big brother så mycket, haha. bara nästan.

männen, kärleken? jaha, han har ny flickvän. och min mamma är underbarast i världen.
- H har ny flickvän förresten
- ja, där undkom du med blotta förskräckelsen skulle man kunna säga...
- hahahaha, jo. men det är ju ingen som vill haaaaa mig
- nä, men du vill ju bara ha karlar som är konstiga eller sjuka på ett eller annat sätt
- hahahaha, nääää
- den ena värre än den andra
- hehe, jo, jag får leta länge nu för att toppa det här... men jag är ju oxå konstig...
- inte så här. det är så, först vill de ha dig, sen upptäcker de hur normal du är och då blir de rädda
- haha... haha... kanske inte riktigt då... men det är ju ingen som vill haaaaa mig
- var glad för det du
och sen böt hon samtalsämne. jag älskar min mammi!! hon bara är helt torr och oberörd inför mitt gnäll. kanske iochförsig för att jag upprepar mig ungefär hundra gånger varje dag. som när jag ringer och säger
- jag är en bebis
bara för att det är kul ord att säga. som när jag upptäckte att det var roligare att säga bajs än majs. jo, jag vet, låter  helt sjukt, men bokstaven B är helt klart en favvo. om man nu struntar i vad orden betyder. hon bara
- jaja...
eller så förklarar hon torrt att jag är 31. och jag fattar inte riktigt hur hon orkar. men det är kääärlek och jag skrattar alltid när jag pratar med henne för att hon är sån.

uuuh, jag tycker inte om det här att jag somnar runt 12-13-14snåret varje dag. vips så har ju dagen gått liksom. och de gånger jag lyckas göra något annat då, som tex vara inne i stan så tror jag att jag ska gäspa ihjäl mig. helt galet. måste hitta på något stimulerande att göra.

och nej, hur många år jag än funderar på det så har jag ännu inte kommit på bästa sättet att begå självmord på. det är för mycket bajs och kiss och ont inblandat och ev misslyckanden och påsar på magen och så vill man ju inte skrämma ihjäl folk som hittar en och spyor och ja, det är klurigt.


jaha. pasta med lax kanske då.

nå, hur som är min plan att bli glad någon gång. på egen hand. och förövrigt behöver jag en man som är en riktig man och törs uppmuntra mig till att bli bättre istället för tvärtom, det där klassiska att ta ner andra för att själv känna sig stor. och även om tabletterna verkar hjälpa nada och även om jag aldrig får uppleva kärlek, så ska jag må bra. någon gång.

och rädda världen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0