jag har funkiga fötter

saker gjorda: haha, klockan är elva, give me a break... promenerat och postat
alkoholintag: nix, fast jag får dricka, om jag vill...
dagens fråga: hur kan man inte gilla alcazar?
dagens låt: i love the dj, the dj loves me - alcazar
dagens känsla: trött


jag har hittat min alcazarmd!!! woho!!! mer alcazar åt folket!!! nu har jag lett hela promenaden bara för att de är så jäkla sköna att lyssna på. man blir liksom glad! i've got funky feet!!!!

postade förkylningsmedicin till brorsan i spanien. man måste ta hand om dem man tycker om mjo. och han är ju världens bästa brorsa så då är det ju lätt att vara världens bästa syster.... det är synd om honom ju, som är förkyld när allt han vill är att få cykla en massa...

blidde inget fixa naglar för mig idag :( fast det gör ju inget. jag får leka med A någon annan dag istället. och risken finns att jag skulle ha deckat på tunnelbanan om jag försökt ta mig dit :)

måste nog diska idag, vete fan hur det ska gå till, med den här trötthete, men den kanske ger sig. dan är ju inte slut än...


jag måste nog överväga att antingen leta på en naprapat eller börja träna, för min rygg är inte att leka med. och det är tröttsamt.

känns som om det var länge sen jag åt en semla...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0