imse vimse spindel så där mitt i vintern yo

saker gjorda: promenerat, ja, det är väl det än så länge då
alkoholintag: köpte kanelbullar igår, så...
dagens fråga: fylld av saknad, efter vad?
dagens låt: ruby slippers - big money
dagens känsla: vet inte, jag är trött



big money är jättemycket nostalgi och stockholm innan jag flyttade hit, för mig. det är jag och tina i en etta på söder, det är té och uppe hela nätterna, det är kärleken till stockholm och stans skönhet.

ok, nu ska jag vara äkta pensionär och prata om mina krämpor. men ända sen i somras när jag torkade mina köksskåp, eftersom jag skulle måla dem, så har jag haft ont i mitt högra pekfinger. i leden där. det ömmar. mycket irriterande eftersom det inte går över nån gång. och det får mig att känna mig skruttig, haha... vidare så uh-smak i munnen, ont i vänster fot när jag går. fotknölen. ont i magen, ajaj.
ingen diarré dock. fast jag började bara med en halv dos, har för mig att det var för att just vänja magen, eftersom jag sa till läkaren att jag inte ville ha diarré. haha, jag pratar bajs med alla. och sen så är det det där att det känns som att jag ska få huvudvärk hela tiden och att blodsockret är jättelågt. och sen har jag ont i ryggen. ge mig massage nu. ja, det var väl mina krämpor det. ont i tanden då så klart, måste ta tag i det och fixa. har iallafall tagit reda på att den här kronan är menad att hålla hela livet och det är ju skönt att inte behöva gå runt och noja sig över att tappa den helt plötsligt.

mötte den här killen på min promenad;

spindel

och jag får väl erkänna att jag för ungefär en halv sekund drog efter andan. jo, jag reagerade. men det var lite kul faktiskt... sån humor har jag...


och tydligen heter han warrick i csi och inte warren... så där bara för att rätta mig själv...

och idag ska jag se till att gör nåt så att jag får bocka av nåt på min to do list. fast det kommer inte att ske,e ftersom jag har massa annat jag måste göra, som inte står där, men, men...

5010 steg och 266 kalorier. det är väl säkert en kanelbulle ungefär. och jag har tre stycken :)

haha, min mamma är så skön. hon hade ringt på telefonsvararen när jag var ute och gick.
- slå på tv:n, det är antikrundan. opp å hoppa, vad var det nu? opp å hoppa, nä, upp och nicka sockerdricka....
hahaha.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0