gullefjun kläcktes ur ett ägg


saker gjorda: promenerat, deckat, dammtorkat, glott på medium
alkoholintag: gosh, nej, jag behöver snarare uppåttjack
dagens fråga: ardis?
dagens låt: she drives me crazy - fine yong canibals (text)
dagens känsla: ja, nä, jag trivs nog, men skulle nog trivas bättre ifall jag inte var så trött
dagens citat: bara för att jag hugger huvudet av dockor tror folk att jag hatar barn. det är inte sant. jag hatar bara dockor.*


höll på att få hjärtattack idag igen. var en hund som ville leka med mig och jag blev skiträdd. fast den var kopplad, så den kom inte ens i närheten, haha.... undra hur det ska gå i spanien bland alla lösa äckelhundar...

knäcker mina grannar nu. torkar målning och dörrar till tom jones - sexbomb, samtidigt som jag dansar och sjunger med. eller målning och målning, mina taklister och dörrposter är i plast, men men...
började igår och nu har jag 'bara' köket kvar... låter som att jag är helt sölig, men snarare noggrann och det tar längre tid än man tror... tog en halvtimme för badrummet tex... jaja...

till och med min mamma vet att vi tog os-guld i hockey. jag bara;
- herrarna eller damerna?
så, så mycket koll har jag och så intresserad är jag, tydligen. nej, tacka vet jag konståkning....

* mhm, alice cooper, så klart...


håller på att scanna min dator efter virus, men tydligen tar programmet ett extra varv och det tar ett dygn, men, men... jag har inget bättre för mig... typ...

åt hembakat bröd i morse och igår morse. gott. morötter och solrosfrön i.

4200 steg och 229 kalorier igår och idag 3373 steg och 181 kalorier.

jag är rädd för babianer. vilket är rätt onödigt, för det är ju inte direkt så att man nånsin kommer att springa på en babian. men iallafall. de är så fula och läskiga och våldsamma. huuu.

ardis är jäkligt bra, undra vad som hänt med henne, vad hon gör nu...?

nä, nu ska jag äta pasta och kyckling. sen ska jag kolla om mitt ÄGG jag har är för gammalt. ÄGG ÄGG ÄGG. om inte, så ska jag göra äggtoddy.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0