GE MIG KAKA!!!


saker gjorda: köpt ny brödrost och lite annat, fixat cd-singlarna, träffat R
alkoholintag: kaffe och brownie, som knark ju
dagens fråga: undra varför alla barnprogram är skit nu för tiden?
dagens låt: feed my frankenstein - alice cooper & rob zombie
dagens känsla: glad och energisk, känns som om jag fått massor gjort
dagens citat: dagens popmusik är så sliskig. det känns som om tänderna ruttnar när jag lyssnar på radio.*


ok, jag har alltid kallat mig för rockergurl, men så senare år har jag insett att jag brukar gnälla när goth tex låter för mycket hårdrock och inte alls gilla det... men fasiken FEED MY FRANKENSTEIN!!! alice cooper skulle jag tom vilja se live. GÄRNA!

ok, nu ska vi se här.... i förrgår; 3685 steg och 186 kalorier, igår; 2925 steg och 157 kalorier och idag tog jag på mig stegräknaren för att kolla hur det gick när jag åkte och shoppade osv.... 6900 steg och 376 kalorier... fast egentligen ska man ju gå typ 10tusen steg om dagen... jaja. det var mitt experiment det...

* allas vår bono.

och jag hatar fortfarande 3. berättade det till och med för min psykolog idag och hon bara garvade. hon garvar rätt mycket åt mig. hon tycker nog att jag är rätt tokig. men, men. jag hatar ju 3...

och i april är det spelning med canis lupus igen, tjoho!!

och jag tror att jag/vi kommit på hyffsade 30årspresenter till båda två nu faktiskt... om det går att fixa vill säga... det känns ju skönt...

ok, köpte plastfickor till cd-singlar idag... de är liiite små, men jag hade några som var större så det löste sig iallafall, för tydligen har inte alla cd-singelfodral samma storlek?! men nu har alla mina skivor skyddsplast iallafall... och när jag tittade här så kan jag nog konstatera att den mest spelade cd-singeln är dance on your grave med louise hoffsten... sen var det lite kul att jag hade latin kings - halva inne... och att jag insåg att det även stod tlk på traste lindens kvintett-skivorna oxå... och lite kul att jag av nån anledning har svenne rubins - en gammal amazon...

fast nu ska jag nog ta och börja kolla damernas fria... senilhuvud som jag är, så missade jag deras korta här om dagen. jaaaa, konståkningen alltså...

männen, kärleken? jag vet inte vad jag ska skriva om här längre... alla andra är kära och lyckliga, och det är ju bra... men inget nytt under solen för min del iallafall...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0