för att knyta an till dagens inlägg


har ju redan postat, men jag fick ett mail...

"I går var ECPAT Sveriges generalsekreterare Helena Karlén med i TV4:s nyhetsmorgon, inbjuden för att kommentera i samband med ett inslag de visade om barnsexturism i Thailand. Inslaget togs även upp i TV4:s 22-nyheter med uppmaning till tittarna att diskutera vad som kan göras för att stoppa barnsexturism. Jag bifogar länken:

http://www.tv4.se/nyheter,  skrolla ner lite och sen klicka på rubriken "sexturismen i Thailand fortsätter att öka".

Gå gärna in och delta i debatten! Och sprid denna debattsida så att fler går in och debatterar!"

eftersom jag skrev lite om det då...

har inte hunnit kolla själv än, men jag ska och återkommer med mina åsikter då...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0