och livet rullar över kullar

saker gjorda: absolut ingenting
alkoholintag: varm choklad och lussebullar
dagens fråga: varför är det alltid störst risk att man börjar nynna på thomas ledin av alla jävla artister som finns?
dagens låt: urk
dagens känsla: trött, trött och trött
dagens citat: "Carrie: When you're a teenager, all you want to do is buy beer. But once you hit 30 all you want to do is to get carded. "



poetfest. kul att träffa alla glada människor. blev lite full. otippat. för billig öl och vin, helt enkelt. och det är skrämmande egentligen vad mycket raggande det sker på den där sajten. jag hade verkligen ingen aning, men det är hit och dit hela tiden, haha.
nåja, tur att jag hade min livvakt med mig så jag kom hem ordentligt. tack till honom!
Ka kom dit oxå och blev helt ställd över mitt "hemliga liv". haha, man kan säga att hon inte är into poetry.

igår tror jag att jag sov till typ 5 innan Th klev in i sovrummet och tände lampan. sen hann vi bara hänga ett litet tag, för han skulle dra. fick present av honom oxå. me love att få presenter :) och den här matchade min inredning helt och hållet *glad*

männen, kärleken? har funderat lite på det där idag. visst kan man säga att det är elakt att be nån dra åt helvete lite nu och då, bara för att han envisas med att såra en om och om igen. men det vore ju liksom en helt annan grej om han brydde sig. om han hade tagit åt sig och sänkts så där som normala människor kanske gör. men han blir ju bara iskall och otäck istället, så därför är det väl lite svårt att fatta vad det spelar för roll. jag försöker ju bara överleva och som det är nu slipper jag ju bli sårad om och om igen och slipper höra hur bra alla andra är och hur kass jag är. typ.
men visst, jag ska väl inte sticka under stol med att jag saknar honom. tyvärr. och att det skulle vara rätt skönt att bara kramas och komma överens. men nu är ju inte livet sånt, så..

det är otur att man är mörkrädd när man måste ut för att man får ett sjukt sug efter varm choklad. så där så att man måste köpa mjölk. men, men.

okej, är liksom galet matt och trött idag. vet inte om det beror på festintryck. fick ju nära en panikångestattack där. kände hela dagen hur det var påväg. jag är lite knepig så. jag har känningar hela dagar. och det gör faktiskt rejält ont när man ska gå samtidigt som hjärtat skenar. men, men, det är ju som ingen fara. jag vet ju vad det är och det går ju över, nån gång iallafall. nu bröt det aldrig ut, utan hjärtat skenade bara i en sisådär 20 minuter som längst. innan det la ner.

och så har jag glömt att fylla i papperen för att kräva in min skuld. två månader sen jag fick dem typ. får väl ringa min advokat imorn, för jag har noll koll på summor och bajs som ska fyllas i.

ja, nä, nu får det vara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0