min ljuva skatt

saker gjorda: sovit, pysslat och klistrat och börjat virka lite
alkoholintag: vatten
dagens fråga: varför kan man inte sova, trots att man är trött?
dagens låt: styx - sing for the day
dagens känsla: trött
dagens citat: "Charlotte: Could you have more condoms?
Samantha: I did, yes. "



shit, kunde inte somna i natt... var vaken till efter 6 nån gång. och så väcktes jag vid tiosnåret, så jag slocknade en sväng här sen på eftermiddagen... jaja, bättre lycka i natt. blir galen på det där att man kan gå runt och vara trött hela dagen, sen när natten kommer så säger det bara tjing tjing...

började klistra almanacka. av nån anledning blir fotona repiga dock när man torkar dem med hushållspapper. vet inte hur jag ska lösa det riktigt. för man måste ju som trycka till för att de ska fastna. jaja, det får bli som det blir, även om det ser ut som nåt en unge i förskolan skulle ha gjort.
och inspirerad av E började jag virka en grytlapp medan jag glodde på cold case. om den blir klar ska jag skicka den som julkort till G och Å. bara för att han är kock, mest faktiskt.

jag fick lite lite ont i magen här vid halvniosnåret, men inte alls lika ont som tidigare kvällar. peppar, peppar, ta i trä.

funderar på vad en frysbox kan kosta. om jag ska köpa en sån åt mamma i julklapp. men egentligen. hur kul kan det vara att få en frysbox i julis liksom. eller om jag ska slå ihop och ge henne och pappa nya sängar. kruxet är ju då att jag måste avslöja för pappa, eftersom jag måste ha hjälp att frakta hem skiten och ja, gömma dem... jag tänkte att pengar är till för att slösas på de där tomtarna som tagit hand om en hela ens liv... först hade jag tänkt måla tre små tavlor, men det kan jag ju bara gissa med hjälp av lillfingret att jag inte hinner.

det vore enklare om man envisades med att inte påbörja hundra projekt samtidigt, så att man fick nåt färdigt iallafall...

männen, kärleken? det är fasligt vad många långdistansförhållanden det finns, upptäcker man när man surfar runt lite. folk bor över hela sverige och lyckas ändå finna varandra. thank god for internet. eller nåt.

puss och kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0