livet på landet

saker gjorda: bakat lussebullar, virat in kola i papper, tröttnat
alkoholintag: julmust
dagens fråga: och det är moget att vara dryg eller?
dagens låt: det snurrar väl nån julmusik i det här huset
dagens känsla: jag är helt, ja, knepig. det känns som att jag är glad men att jag inte får släppa ut glädjen
dagens citat: "Carrie: After all -- people die, computers crash. All we can do is breathe and reboot."



männen, kärleken? men det är klart att den där idioten ska stumma till min kärlek. jag fattar inte att han orkar pricka in så rätt. jag får inte vara glad helt enkelt, för då ska han glida in i mitt liv och vara dryg och säga massa saker om hur snäll han är och att jag är en skurk typ. det är så tröttsamt.

hur som så fick jag bästa julklappen idag! men när man försöker dela med sig av sitt liv till denna dära så fick man ett "suck" till svar. så jag sket i fortsatt konversation med honom. så han får vara utan just den här informationen. tjipp.

jo, så här va. hd gav inte nytt prövningstillstånd för hans överklagande. utan de fastställde hovrättens dom. woho! en sten föll från mitt supertunga bröst. det som satte pulsen i högvarv var att ungefär 4 minuter innan min advokat ringde så hade jag och Ka betalat våra thailandsbiljetter, efter mycket tänkande och finulande. så jag bara neeej, shit nu ringer min advokat. fan, om vi bara väntat fyra minuter, då hade vi vetat och inte behövt chansa. som tur var så var det ju GODA nyheter. guuud vad skönt.

thailand ja. det är helt galet. det kanske inte märks egentligen. men jag gillar inte att resa. att resa ger mig ångest. men jag tränar på att få ett liv, det där som jag hävdar att alla as har bestulit mig på. så jag provar att bryta mina mönster och göra sånt jag absolut inte normalt skulle göra. för jag försöker bli en annan människa. jag är trött på as nu. och så var det så galet spontant. vi bara råkade komma in på att dra till thailand, mest på skämt och så gjorde vi det.
men är det moget eller? jag tycker faktiskt inte det är särskilt kul med bögskämt.
haha A kommer bli söndermobbad, stackarn.

jag fick hur många kolor som helst, fast de blev lite underkokta och lite lösa då. men ja, det är som det är. jag tänkte göra två satser till. en med kakao och en med hackade jordnötter i. vi får väl se hur det går med det, för först ska jag nog glo på tv ett tag.

och jag blev lite glad över komplimangerna jag fick. eller ja, haha, de flesta var väl på skämt, men att det skulle varit stort att träffa mig, det var fint sagt.

jag kör väl en fredagsfyra då...

Tema: Tid

1) Har du en analog eller en digital klocka på handleden?

nix pix, det har jag inte

2) Vad föredrar du - digitala eller analoga klockor?

det spelar ingen roll, men som väggklocka är ju iallafall analoga klockor finare. haha.

3) Hur ofta ställer du dina klockor och vad använder du då som referens?

ja du, jag ställer mina klockor när de går fel. ibland engagerar jag mig och ställer efter text-tv, men oftast kör jag bara på ett hum så där.

4) Känner du dig stressad av tiden?

kanske inte av tiden, men av åldern...

--

alltså, jag är helt stirrig, men som min advokat sa, det kan ju vara bra att ha något annat att fokusera på. som då resan. så där eftersom jag inte har rättegångar längre, utan det blir rätt tomt. eller ja, it ain't over til
it's over. för det blir ju civilrättegång och lite annat att hålla koll på.

och igår, tror jag att det var, haha, så blev jag hembjuden på middag till U, men jag kunde ju inte gå då. den mannen har ju gett snällhet ett ansikte. så han ska nog få sig en skål i allafall. haha, som att han blir glad då. jaja.

nope, men i love you, allihop. puss och kram och god jul och gott nytt år på er!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0