en katt som äter lussekatter

saker gjorda: fått mina nya glasögon tillböjda. alla fyra. köpt lussebullar för 80spänn, gått igenom tidningar, sovit, glott på close to home, pysslat med julklappar
alkoholintag: vatten
dagens fråga: vad gör christian luuk nu för tiden?
dagens låt: yesterday, yesteryou, yesterme
dagens känsla: trött men lugn. ingen dramatik här inte
dagens citat: "Miranda: Why didn't you just get an automatic?
Carrie: I love this car! It goes with my outfit. "



så här, när jag skulle fylla i kravpappret till kronofogden så fanns inte AH med på hitta.se eller eniro. så jag fick leta på hans adress nån annanstans. men den fanns ju där i september när jag kollade. så jag undrar ifall det kan vara så att hans sambo har gjort slut med honom och helt enkelt tagit bort honom därifrån. man kan ju alltid hoppas. jävla våldtäktsman.

det är så lustigt. jag har gått runt och funderat på en grej i flera veckor och nu har jag glömt bort vad det var. jag får hoppas på att det plingar till nån gång och att kronan trillar ner.

jag tänker iallafall inte börja jobba innan flytt och övertaget är klart. tror jag iallafall. tror inte att det är vettigt att gå tillbaks till allt när det är en enda stor röra. känns det som iallafall. och jag läste nu i infot att det var framflyttat till mars. jaja.

männen, kärleken? finns inget att säga om det. vet inte riktigt vem jag ska drömma om. jag får förbli ungkarlsflicka ;) läste i nån tidning om sådana och det stämde bra, bortsett från att jag inte har husdjur, men jag har ju grejer istället.

och jag blir så trött på folk som inom sitt jobb lovar att skicka grejer och sen inte gör det. för man kan ju inte gärna höra av sig igen och kräva. den här gången rör det sig om en journalist som skulle skicka en artikel, vilket hon då inte har gjort. och det är synd, skulle jag vilja säga. för jag ville ha den, men, men.

jag gick aldrig på klubben igår, jag var alldeles för förvirrad. visste inte vilken dag det var eller nåt.

jag har börjat gå igenom mina gamla ex av hennes. tidningen alltså. för jag ska göra mig av med dem, men innan dess vill jag rycka ur recept och skriva upp boktips jag funderat över. det tar tid, men det får väl ta tid. lika bra att få det gjort. är lite osams med den tidningen. ju.

nä, dags att äta mat.

puss och kram alla ni sexy ones.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0