en dåres handlingsplan

saker gjorda: varit på julbazar och handlat lite av mina grannar, haft besök av Th...
alkoholintag: kaffe
dagens fråga: har cynism sin grund i sviken romantik?
dagens låt: jag har för mitt liv försökt komma på nån låt med markoolio, men inte lyckats...
dagens känsla: tror att det är fjärde dagen i rad som jag har ont i magen på kvällen :(
dagens citat: "Female police officer: Ma'am, it's against city law to deface public property.
Samantha: This man said he loved me and I caught him eating another woman's pussy.
Female police officer: Carry on, ma'am. "



blev väckt strax efter elva av att telefonen ringde. lika bra att ge upp, trots att jag var pisstrött. så jag åt frukost och tog mig iväg till julbazaren. var tvungen att fråga efter vägen och till slut hittade jag nån som visste vart just det huset var... så jag köpte lussebullar, en träljusstake, en tandpetsbehållare och en keramikkruka. de var sjukt billiga. lite för billiga nästan... men så länge de har kul så... jag handlade mest för att det var mina grannar och jag tyckte att de borde få sälja lite... för när jag var där var det bara jag där. typ... nåja, jag blev sjukt glad av mitt äventyr iallafall...

sen kom Th över på fika och lussebullar och jag lagade nån variant av misosoppa. något som ska vara skitnyttigt och det är tur det, för så särskilt gott tyckte jag inte att det var... men man får väl vänja sig helt enkelt...

männen, kärleken? jag virkade en grytlapp till honom förut, men eftersom vi inte har med varandra och göra och det känns lite stalkervarning på att skicka presenter till nån vars psykolog anser att man är dålig för honom så får jag väl sälja den till högstbjudande. haha, jag veet att den är orange...
32472-83

vad den kostar? en fin komplimang kanske...

nå, det blev inte så mycket pysslande idag eftersom jag fick besök. fick bara diskat och inga julklappar och jag tror inte att jag orkar sätta igång nu, för jag tror att jag behöver ligga ner om jag inte ska kvävas av magont. men jag får förhoppningsvis lite gjort imorn... banne mig.

J ringde idag oxå. det var faktiskt rätt länge sen vi pratade i telefon annat än slumpmässigt så där när jag har ringt jobbet och han råkat vara där och svara... som vanligt flummade vi bara på massa strunt. saker som inte betyder nåt i stil med "du gillar galna tazmanier" typ...

måste förresten ta och kolla ifall de söker folk till Du är vad du äter och hur man ansöker, för jag måste anmäla mina föräldrar. det trista är ju då att de kommer att slänga deras förråd med alkohol. och mina föräldrar har rejält mycket sprit hemma, eftersom de nästan aldrig dricker och får hela tiden från polen och ja, köper själva när de reser och sånt... av nån anledning vill de inte ge mig den. spriten alltså... kanske lika bra, för jag har ett rätt okej förråd själv, eftersom jag inte direkt sitter hemma och super... kanske iofs borde testa whiskey mot magvärken... fast om det är magsår lär ju det vara dumt. varför jag nu skulle ha fått magsår... jag dricker inte ens kaffe varje dag... och jag är ju patetiskt nog sjukskriven dessutom. iofs konstant stressad, men ja...

jag såg på tv:n, eftersom jag började tänka på gaser i magen... vad var det och varför... det var nog nån som skämdes över sin man... nåväl, det var iallafall nån karl som fes 50ggr i timmen...
och som vanligt med karlar är det ju "jag är bara sån jag är"

ja, nä, dags för läggingtajm. puss och kram på er!

Andra bloggar om: , ,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0