kärleken väntar inte på dem som står stilla



saker gjorda:
vaknat, demonstrerat, ätit på 'soft', umgåtts med darlingar, fått komplimanger och presenter :)
alkoholintag: inget, inget, men fy fan vad jag behöver en drink (fortfarande)
dagens fråga: är man paranoid när man hittar på ett efternamn för att man råkar vimmelbilda i en tidning?
dagens låt: regina lund är alltid vackrast och skönast...


så jag är bitter. lite iaf :) men nog om det. jag har tröttnat på det där m att känna mig fjortis så jag ska försöka sluta vara det då oxå... är väl liksom ingen idé att gråta över spilld mjölk... dåliga losers är väl ändå dåliga? så det så. för jag kan inte ta på mig ansvaret för det här beteendet, deras beteende menar jag då... de är bara... konstiga....

japp, jag har demonsterat idag. "nog nu - sluta våldta" . just för att jag tycker så. sen får folk säga vad de vill, men mian lodalen är rätt cool. hon är så självklar i sitt sätt på nåt sätt... lite förvånad över att jag inte såg min gamle professor lasse jalmert där. oxå en idol... som leif gw persson.... och sen var ju ja, regina lund där. och kajsa grytt är cool hon oxå. mjo... och sen, nu kommer jag inte ihåg vad hon hette, men en journalist från radion som sa det jag tycker. det här med att så fort man klumpar ihop män som en grupp är det buhu buhu, så synd om dem och det blir kallt för manshat. men jaha, jag kan inte röra mig ute fritt vart jag vill när jag vill, vad kallas det då? allmänt vedertaget? isch, för hur saker och ting är...

jag vill bara säga att jag har världens bästa vänner. och det är så kul att hänga med dem... och jag är glad igen, för jag fick en bok. som är så mkt jag. den är rosa, marilyn monroe och det står PUSS på dig, för man behöver inte dumma killar för att få pussar...

sen när jag gick där, på väg till fia, var det en kvinna som bara i förbifarten när vi möttes sa att jag hade snygg hatt... och igår var det en liten kille, 6 år kanske, som tyckte det och ngn gubbe i kiosken... jag är som en tårta...

snipp snapp så var sagan slut

ps. eftersom mina mått kom på tal igen... jag är 83 cm där jag är som tjockast och då tyckte jag att jag såg smal ut idag... men då går jag lite över höfterna... precis under naveln är jag typ 80 cm... så så var det med det...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0