ja, mimo, du har rätt


saker gjorda:
har varit vaken sen sex ngn gång, men inte gjort ngt än...
alkoholintag: näpp
dagens fråga: varför ska andras livslögner vara mitt ansvar att inte avslöja?
dagens låt: nynnar på smoke on the water, av ngn anledning




skenhelighet, du vackra och bittra. tycker nog att fler borde slå upp det ordet.

och nej, jag tänker inte ens bevärdiga det där med ett svar.

kanske folk borde granska sig själva lite mer. under luppen. innan de ...

vad har jag fått veta de här senaste dagarna? mhm, att billy idol är sexig. att det finns så många look a likes idag att det är klart att någon vill vara look a like till billy idols basist(jag är ironisk nu).



jag vet bara att jag måste sluta umgås med folk. sluta prata med folk. för jag förstår mig inte på dem. jag gör mig nog bäst som enstöring.

jag är iaf snygg i min dagdress, som jag naturligtvis råkade sova i. dumt.



jag tror att jag med flit stöter mig med folk, för att min destruktiva sida tycker att det är jäkligt skönt och rätt att jag är hatad. det stämmer så bra med min självbild. så ja, mimo, du har rätt, jag är en hemsk människa.

och tom.

måste hitta någon dag för att koka knäck. just nu är jag lite urlakad och stressad. måste försöka få min bloodhound gang-biljett såld oxå.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0