i want you back


saker gjorda: slocknade halv åtta igår och var helt död när telefonen ringde halv två på dan idag...
alkoholintag: nope, och nu insåg jag hur länge sen det var jag åt punchgodisar *längta*
dagens fråga: varför är min dator cp-seg bara för att jag har ett program igång samtidigt?
dagens låt: mina grannar har spelat "i want you back" med jackson 5 eller om det är en cover, nu i flera dar, om och om igen, och inte ens hela låten, men, men, det får väl bli den då... *morr*


jag måste sluta med det här internetandet. blir helt förslöad, för att inte tala om förlorad och besatt. bryr mig mer om vad andra gör än vad jag själv gör, hur logiskt är det då?! nä, riktigt så illa är det inte, men man vet ju aldrig.

och jo, jag tackade nej till lyckopiller igen. min psykolog var helt förfärad över hur dåligt jag mådde sist.  nåväl, ingen jag känner eller har pratat med har blivit bättre av nå piller så jag fortsätter köra naturel, jag vill liksom inte ha diarré och svimmningsattacker. det räcker så bra som det är med allt fisande *host host* nä, men seriöst så är jag ju rätt övertygad om att jag inte slipper undan biverkningarna. och jag tror ändå att problemet ligger i att jag inte är hel och det måste man ju bli ändå, så... jag är ju en känslomänniska, jag vet liksom inte vad jag skulle göra om jag inte hade känslor att reagera på.. nåja, whatever.
min mamma bara, meeen, om inget har blivit bättre om 10 år då?!
gosh, jojo, men hallå, jag är ju jag, tydligen segare än jag trodde...

duschade nyss, tror att det var första gången på år som jag tyckte att det var skönt och inte jobbigt. det är bra.

haha, fan vad handikappad jag är då.

det har inte gått så bra att grodda solrosfröna, tror att jag tog för många på en gång, jaja. röda bönorna blev goda. och sen eftersom folk av ngn anledning tror att det är jag som äter mest godis av alla. jojo... jag äter ju dadlar och torkade aprikoser numera ;) men jag har dock alltid godis hemma, förvisso för att jag inte trycker i mig det, men jag köper hela tiden i affären, för det är ju roligt med godis :) däremot har jag inte ätit snacks, typ chips sen år tillbaks, men nu kan jag inte tänka på något annat än pringles. tack vare wienerbröden är jag helt beroende av socker och fett. ge mig alla dåliga kolhydrater nuuuuuu!

jag skulle gärna vilja ha in önskelistor från mina vänner, till jul :) annars blir det gamla böcker och stickade grytlappar i grisrosa...

hmm, undra om jag känner någon som kan finska... skulle behöva en översättning...


jaja, cest la vie


och jo, jag hatar att min dator är seeeg och att jag är alldeles för, hmm, ointresserad när det gäller att tex ta reda på vilket ram-minne jag skulle skaffa till just min dator och installera och ja, så vidare. jag liksom blockerar mig själv när det gäller det där språket; det är massa förkortningar hit och dit jag aldrig lärt mig och folk vägrar ju att prata så man förstår; det ska vara ft bb ip cfg bin och saker jag inte kommer på just nu.





Kommentarer
Pancake

Håller lite med din mamma där... Å why not pröva lixom? D kan ju inte skada å ge d en chans...

2005-11-15 @ 20:29:54
Jennie

Ja håll dig borta från piller om du kan...man blir fast annars.

*kramizar*

2005-11-15 @ 21:25:46
URL: http://www.jennies.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0