ett wienerbröd är ett wienerbröd



saker gjorda:
gosh, vad jag har varit trött idag. sovit hela dagen. började grodda solrosfrön, får se om det går.
alkoholintag: inget, inget
dagens fråga: but why?
dagens låt: jag vet inte vem det är som gör den, men jag har gått runt och nynnat på 'gettin away with murder' hela dagen nu.


och imorn måste jag åka in till stan och reka. om jag nu ska lyckas ta mig till föreläsningen på lördag. måste kolla vart jag ska. hur jag nu ska orka det. jag är så jäkla orkeslös. och sen alla element som suger ens själsliga energi ur en. om jag bara fick dö, men nä, då ska man sitta inne med någon jäkla överlevnadsinstinkt till ingen nytta, men den finns där. usch.

jag orkar inte ens längre tänka på att rädda världen. jag är bara sur för att jag aldrig får vara lycklig. hatar allt. fan fan fan, och det är ju som mitt eget fel, för om jag vore som tex jessica simpsons så skulle ju inte samma saker komma åt mig...

oledolyckan


jada jada wienerbröd.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0