det regnar lite ute nu då



saker gjorda: drömde att jag var olyckligt kär i dick van dyke http://www.imdb.com/name/nm0001813/
alkoholintag: näpp
dagens fråga: undra varför det är så viktigt vad andra säger?
dagens låt: jag vet inte, såg vänner bloopers här förut, så det är inte så mkt låt, mest deras hysteriska garv...



det var så skönt att snacka med J igår. alltså, jag vet att jag bad honom dra åt helvete, men eftersom jag berättat om lägenheten från början, var det väl lika bra att säga att jag tackat nej oxå, tänkte jag. och han är nog den enda jag känner som inte bryr sig vad folk säger, utan han kör sitt race ändå. nå, han konstaterade enkelt;
- nej, förråd och ugn vill man ju ha e klart.
istället för att hetsa. nu förstår jag ju att det är av omtanke och att folk tycker sig veta vad som är bäst för mig :) men det var rätt jobbigt att snacka m K...
det är ju som inte så mkt för andra att förstå, så länge jag känner mig nöjd med mina beslut vill jag inte bli kallad dum i huvudet, haha...
men jag var ute och gick nyss, trots att det är mörkt ute och kväll. och jag kände hur fint det är här, tills jag mötte ett gäng killar, unga killar och tänkte att de är säkert galna, fast så såg jag mig omkring och insåg att där borta gick en hund och där gick en annan karl osv osv...
och sen när den där karln svängde in på samma gård som jag tänkte jag att nu kommer han våldta mig... jaha, vart då? hur då? jag vet inte varför jag tänker så, men så tänker jag ju överallt. spelar ju ingen roll vart jag bor...

funderar på att köpa en konica minolta z6 för 5tusen m ja, minne och plock... men jag vet inte, den är ganska fånig, men om jag ska köpa sån jag verkligen vill ha så får jag ju lägga till ett par tusen och jag vet inte om det är värt det... jag är ju liksom ingen stjärnfotograf...

gosh, vad jag tycker att mediemagasinet är ett bra tv-program. helt klart mitt favvo. av olika anledningar.

imorn blir det wienerbröd, banne mig...

och så när jag skulle till fiket igår, nä i förrgår;
- heeej, en stor kopp kaffe att ta med?
och fram med kaffekoppen... fasiken vad jag gillar dem där...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0