det där med färgen grått


jag har inte riktigt kommit igång än, så än så länge blir det inget 'dagens'.

så ska man tydligen börja ljuga om vad man anser om saker och ting. jaha, då vet man. dags att börja då; jag tycker att grått är en fin färg. jag tycker om korv. och jag tycker att lena ph är bra och har mogna texter.


sån jävla fjortisdiskussion egentligen. gah.

fy fan vad jag är trött på mitt eget malande.

och fy fan vad jag helt enkelt har lust att dö. jag kommer som inte över det. jag brukar tänka meningen "jag ska ta livet av mig" varje dag. och tyvärr, så ibland, råkar jag säga det till någon och fan, vad jag ångrar det. det så lågt. men det är som att jag måste få det ur mitt system. om inte annat förtjänar jag att dö för att jag säger sånt till folk.

tror att jag behöver lite frukost nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0