lägg ägg och släpp en fis


saker gjorda:
promenerat, curlat åt brorsan, städat, kokat godis
alkoholintag: nix, men en skvätt julmust fick jag i mig
dagens fråga: hur fåfängd är för mycket fåfängd?
dagens låt: tori amos




nå, back till satc. carrie har alltså en orange klänning på sig. säg hur många icke-bohemer som klarar av att bära upp något sånt? till det har hon en lila, glansig väska. och fasiken vad jag älskar detaljerna i den serien. sinnet för det vackra, sinnet för allt som stimulerar ens njutning.

fick brännblåsa på ringfingret när jag kokade karameller :( oooont... så sen la jag ner allt som hade med städning att göra. får gå upp tidigare  imorn istället.


imorn får jag besök iaf. och på fredag ska jag hem till fido. och på lördag drar jag till bergslagen. och måndagen tänker jag tillbringa framför spegeln och hänföras över hur jävla snygg jag är....


ägg ägg ägg

det är nog jag som ska skaffa mig ett liv.

drömde i natt, värsta mardrömmen. att mikael persbrandt typ jagade folk i en djup, lång grotta och åt upp dem. fast egentligen var det inte micke utan james spader precis de där sekunderna när han förvandlas till varulv i wolf... den tål att kluras på. det lustiga är att när jag vaknade var jag inte rädd utan helt medveten om att det bara var en mardröm. det tror jag aldrig har hänt mig förut. annars brukar jag inte våga sticka ut en tå utanför täcket ens, så där bara som ut ifall att...







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0