det osar tristess i min trädgård


saker gjorda: diskat, curlat åt brorsan, tvättat, städat lite, hostat, tittat på law and order svu...
alkoholintag: nä, fast just nu ångrar jag att jag inte gick på fest
dagens fråga: och hur länge varar en förkylning nu för tiden?
dagens låt: grannarna spelade bad touch m bloodhound gang nyss, så :)



nu har jag varit förkyld i flera veckor. jag kommer ihåg förr i tiden, då var man förkyld i 3 dar och sen frisknade man till. galet. envisa hosta.


och så sitter jag här och lider av tristess, fast som vanligt är jag ändå så för trött för att göra något annat.

köpte en knallblå, kornblå, plånbok. tänkte att det kanske kunde pigga upp lite.

tror att jag saknar att ha någon att vara kär i. någon att le åt minnet av.

åt en lussebulle till frukost idag. en torr rackare.

"spelet är slut, mjuffo"

och imorn ska jag nog storstäda, om jag inte går ut och fotar istället. banne mig, om jag inte får energi på tredje ginsengdagen, då ska gudarna få det hett om rumpan.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0