det där med rubriker är ju en rubrik för sig



saker gjorda: har mörkerfotat och köpt sista julklappen, glott på spanglish
alkoholintag: nada
dagens fråga: kan man bara sluta ha elektriskt hår då?
dagens låt: har lyssnat på massa tysk synth



egentligen borde man nog lära sig tyska om man ska fortsätta lyssna på den musiken. särskilt när refrängen är typ 'du bist ein nigger'... jag brukar alltid anklaga folk för att vara nazis, men nu när jag tänker efter så vilka ser eg mest ut som nazis om inte tyska synthare... jäjä...

jag är galet amatörmässig när det gäller fotandet. ska leta på en bild och lägga in... vänta...


32472-7



god jul god jul

min familj har lite svårt att respektera mina grejer. alltså, jag vet att man inte ska ha känslomässiga band till ting, men nu råkar jag ha det... jag har inga andra barn, juh. men det mest störande är inget på den nivån, utan att mamsen alltid lägger grejer i min säng, trots att jag tjatat flera ggr om att jag är rädd att det ska komma spindlar där i... och om överkastet inte är på, så nä, inte bryr hon sig, vips ligger sned-damms-garderobens mattor i min säng osv... likadant hemma hos mig - 'oj, jag trampar på din grejer, men skyll dig själv när de ligger på govlet'... förlåt att jag äger lite för mkt. haha, jag är riiiiiik... på skräp, men ändå.... blir lite less ibland bara...

spanglish. grälet. han tar henne på tutten.
- tror du att jag ska bli glad igen för att du tafsar mig på tuttarna?
- ah, fel tutte...

dame edna är rätt kul... jeremy irons berättade vad hans fru gjorde medan han kysste någon annan(på film).
- hon satt och drack té med kevin spacey
- ååh, ja, där har vi ju ett sexuellt hot *miiiiiiiiiiiin*

jag vill ha en trea! och ett marsvin! tänk om man kunde få allt man ville, vad bra allt skulle vara!
- doh!

och inte har jag räknat någon matte nu på två veckor. galet... och inte fattar jag hur de kan kalla den där mattekursen för deltid, den var ju rätt mycket mer aktiv än när jag läste pedagogik. kanske borde söka det igen. fast det är så jäkla trist, för alla kurser bara inriktade sig på att man skulle jobba med barn och vad har jag för användning av det? och sen att man skulle forska då... huuuu... finns inget tråkigare. är helt imponerad över att det finns folk som vill det. frivilligt.

tydligen är jag fast i lussebullsträsket och äter lussebullar varje dag till frukost...

ang lööööv så vill jag bli överraskad, tagen med storm. jag tror att jag är sån där fånig typ som skulle älska att hitta massa lööövnotes lite här och var... nå, dramaqueen som jag är, vill jag ha någon som är stolt över mig och vill skrika ut sin kärlek över hela världen... lite så... jag kommer nog förbli singel resten av livet, inser jag dock...

jada jada jada, tur att jag är snygg iaf...







Kommentarer
Panki

Tror att du ska få ett gulligt Marsvin i vårpresnet av mig :-)

2005-12-25 @ 17:01:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0