den som skjuter sig i huvudet belönas med ett hål


saker gjorda: bytt telefonleverantör, köpt ginseng, sovit, träffat R
alkoholintag: nix. i måndags dock.
dagens fråga: men hur intressant kan jag vara?
dagens låt: du är så wow wow yeah yeah




jäjä. vad mer. råkade visst byta telefoni till bredbandsbolaget för att hon 1. var trevlig 2. man fick 6 månaders abonnemangsavgift gratis. så, inte för att telefonen är någon kostnad jag brukar gråta över, men jag hade inget annat för mig än att tacka ja...

försökte handla silverfärgade kuvert på timarii, men det fick väl bli vinröda istället. kan inte gå in i den affären utan att handla. och nu var det halva priset på allt. och nu ser jag att jag skulle ha passat på att köpa en pärm. jaja, får kolla nästa gång jag har vägarna förbi.

och så igen - bara för att jag skulle vänta. suck. hade tänkt beställa filippa k kaffemuggar för mina fördelspoäng, men tänkte att jag skulle vänta tills jag betalt nästa räkning, utifall att jag ändrar mig. nå, nu när jag skulle, så fanns de inte kvar. så jag vet inte riktigt vad jag ska ta då. glas? biobiljetter? dvd-skivor? välgörenhet?

jag är lite ledsen över att man inte kunde läsa någon recension över bhg-konserten. men, haha, jag såg att deras senaste platta fått en överkryssadgeting iaf... men det hade varit kul att läsa en journalists syn på det hela. och fortfarande, hade det varit min son så hade jag polisanmält det där kalsongrycket... hua.

hittar fortfarande inte 'rosario är död' på svenska någonstans. tycker det är jättemärkligt att den ska vara så svår att få tag i.


min psykolog säger att jag måste titta mig i spegeln varje gång jag går förbi den. något om att jag måste lära mig se mig själv och den omgivning jag lever i. det tragiska är att det enda jag ser är hur folk vill ligga med mig, och inget mer. jag hatar sex. och om jag satt och lyssnade på någon som självömkade över att folk ville ligga med henne så skulle jag oxå avsky henne och tycka att hon var patetisk. men så är det iaf.

förövrigt så är inte konflikträdsla och själslig styrka, samma sak... men, men...

så har jag trampat runt som en hamster i ett hamsterhjul och fastnat. om de där bara kunde försvinna.

jaja, så, haha, har jag inte tillräckligt avancerad miniräknare här hemma för att kunna räkna matten jag håller på med just nu... utan jag får sitta och kladda som faen för hand istället. men, men, syftet är ju inte matten, utan att träna upp koncentrationsförmågan.

och min trötthet var onormal. så jag köpte ginseng.

och så skulle jag komma på saker som fick mig att må bra. saker att göra alltså. men jaha?! vad tycker jag är kul. spagrejer? fast ångesten på vägen dit äter ju liksom upp allt egentligen. det är så komplicerat det där.

hehe, sen tyckte min psykolog att det var skamligt att mina vänner inte ville åka ut hit och fika tex ;) för jag sa att vi snackat om det i måndags och att jag åkte till sumpan, men att ta sig hit var sånt prooooojekt... men jaja, det är som det är. lika bra, slipper jag ha städat hemma :) och kan glida runt i pyjamas...

pjuh, har så jäkla mycket att göra i morgon att jag blir helt matt bara jag tänker på det... jaja

åt lussebullar till frukost idag.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0