Nytt år, ny kväll

Det här med nyårslöften; jag brukar inte tänka så mycket på det, dock har jag väl alltid en förhoppning om att jag ska börja träna och börja äta massa frukt och grönsaker, men, men.

Nu har jag dock bestämt mig för att 2011 ska bli ett år när jag lägger ner lite mer tid på böcker.



Ropade in lite böcker för en tia, sist jag var på auktion. Förvisso mest för att rädda dem från tippen, så de flesta kommer att ges bort. Men det var finfina böcker. Strindberg, Boye, Moa och Fridegård.

Men att läsa fler böcker och att ta mig tid att läsa, så där istället för att glo på något skräpprogram på tv:n eller slösurfa. Så vad är ditt nyårslöfte?

Puss och kram



Kommentarer
Panki

Kolla skräp på tv och slösurfa e man ju tyvärr expert på :-(

Men heja dig som ska minska på det och läsa mer! :-)

Puss

2011-01-03 @ 16:14:35
URL: http://pancake.webblogg.se/
Madelene

Hej!

Roligt att du är med & tävla inne hos mig!

Håll utkik.. du kan vara vinnaren ;)



Kommer komma fler tävlingar så kika gärna.

Kanske till & med följ bloggen ?

Kram!

2011-01-06 @ 15:02:20
Alicia

Att ta vara på varje dag och se det fina i det som händer varje dag istället för att hela tiden längta efter framtiden och allt som ska hända. Det är mitt nyårslöfte. För det är jag dålig på.

2011-01-07 @ 16:21:47
URL: http://mybubble.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0