ännu en dag

saker gjorda: jobbat -> massor med mail har det blivit idag... speakat ett program...
alkoholintag: nä, dricker juice. Har bytt ut mitt läskberoende mot juice.
dagens fråga: ska man tro på Aftonbladets horoskop eller inte?
dagens låt: rock n' roll highschool - ramones


Det är alltid kul att speaka ett program. En speaker är den där rösten du hör, som för handlingen framåt. Normalt brukar man speaka programmen för förhandstitter, så där så att man har lite bättre koll på hur långt programmet blir och hur man ska klippa och ha sig. Sen kommer proffset in en dag och kör slutversionen. Idag speakade jag, sen råkade jag sitta med i redigeringen och hörde min egen röst säga saker jag inte kom ihåg att jag läst för bara en kvart sedan. Smålustigt. Jag hör ju att det är jag, men jag minns inte att jag har sagt det där. Nåväl, när jag blir arbetslös nu i oktober så ska jag sitta hemma och lära mig imitera vår riktiga speaker.

Annars är jag sjukt sliten. Ligger kvar i sängen en timme extra varje morgon och flyttar fram alarmet om och om igen. Finnig är jag också. Ja, sliten helt enkelt. Ser väl ut som om jag skulle ha varit med i Kungarna av Tylösand, kan jag tänka mig...

Arbetsuppgiften för imorn: jaga modeinresserade karlar. Ja, varför inte liksom...

Puss och kram





Kommentarer
Panki

Jag vet att även om du är sliten och finnig så är du vacker ändå :-)

2010-10-01 @ 07:55:55
URL: http://pancake.webblogg.se/
leopardia

Puuuusssss!

2010-10-01 @ 23:47:06
Far Lars

Ja. det är tungt ibland

2010-10-03 @ 08:19:26
Panki

U P P D A T E R A :-)

2010-10-16 @ 14:11:13
Far Lars

Håller med Panki

2010-10-16 @ 18:44:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0