rån och schlager

Krockade nästan med Johan Rehborg idag, på jobbet. Han såg ut att vara besvärad över att vara känd. Så kan det gå.

Har fått jobb tom september minus juli. Så nu har jag mitt drömjobb i ett par månader till.

Dagens semifinal i schlager. Fasiken vilken röst den där Anna har. Hon sopade ju banan med alla, även de som faktiskt kan sjunga. Annars vet jag inte. Den här omgången så var väl kanske Turkiet bäst... Men smittad av det där viruset så funkar ju dansbandsschlagervänliga Nederländerna oxå..

Annars säger man väl bara shit! Bukowskis rånade liksom. Mitt på blanka dagen. Jag hoppas verkligen att det inte var några släktklenoder med i bytet där, med tanke på att de där juvelerna lär bli slaktade och uppdelade. Synd på kulturarvet, synd på allting.

Nä, nu måste jag se resultatet och hur det går för Anna.

puss och kram




Kommentarer
Panki

Visst, den där

Anna har bra röst, men låten... Gud va tråkig den är. Jag förstår att den inte gick vidare.

2010-05-28 @ 07:57:44
URL: http://pancake.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0