kattelikatt

Hmm, jag upptäckte just att jag inte kunde söka på facebook. Fick inte fram nåt resultat på nåt jag sökte på, kan det vara så att sidan har blivit för tuff för mig och jag inte förstår mig på den längre?!

Annars, oj oj oj, vilken dag jag har haft! Nu är ju det mesta sekretess och det som inte är det tänker jag ju inte bluddra ut, så där mer av hänsyn. Men bortsett från det så har jag haft en helt fantastiskt rolig dag och jag råkade springa på min katt i en antik/loppisaffär och fick då veta att det var en Hummel, eller Goebel, sak samma :)
I affären kostade den 550 pix.

Nu är det dock dags för mig att sova, upp tidigt och jobba... Jag känner att jag fortfarande ligger efter med typ allt.

Puss och kram



Kommentarer
dess

om du hade sagt goebel och katt igår så hade jag vetet vad du menat... haha :P dumbo!

2010-02-17 @ 10:32:52
rosakaffekopp

vadå en levande katt? asså jag vill också fatta!

2010-02-17 @ 22:05:11
URL: http://rosakaffekopp.webblogg.se/
leopardia

rosakaffekopp: hehe, na, inte en levande, en porslinskatt från 50-talet...

2010-02-17 @ 22:24:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0