Trötteleilola

Man kan ju fråga sig hur jag ska klara av det här med ett heltidsjobb helt plötsligt och 1,5 kurser och göra klart uppsatsen. Det gäller att hålla sig optimistisk. Fick mail ifrån min handledare där det stod 'pepp pepp pepp' ungefär...

Håhåjaja, jag har haft min första dag på min praktikplats. Jag fick passerkort och larmkoder, det tyckte jag var vågat, men å andra sidan så kanske jag inte inger så mycket buffel och båg. Nå, om man utgår ifrån hur toaletterna ser ut, så skulle man kunna tro att jag praktiserar på porrklubb;



Jag vet inte om man tänker på det så mycket på bild, men det är alltså rött rött rött och spegel både bak och fram, men märkligt nog aldrig kö...

Dagen har tillbringats framför datorn och jag gissar att jag inte får säga så mycket om vad som gjorts där, men det har googlats i alla fall.
Men jag kan säga att det är ju mitt favorittv-program och ibland halkar glorian lite på sne när man får veta saker bakom, men samtidigt är det galet intressant att se hur mycket arbete och ren planering som ligger bakom.

Och så påtal om ingenting och min svaghet för flärd och glamour... Jag tror att det är Mäster Samuelsgata, ner mot Stureplan som den ligger. Den supercoola second hand-butiken:



Full med hattar och smycken och andra trevligheter. Som ett barn i godisaffären.

Nu är däremot klockan snart halv nio och jag är helt slut, så nu blir det nog sängen och Grey's och sova.

Puss och kram



Kommentarer
dess

men gaah! en sån toa vill jag också ha !:D

hoppas du trivs iaf!! =) syns imorgon!!

2010-02-10 @ 21:44:18
blackart

Meh. var har du praktik? ser grymt ut, lätt att jag vill ha en porrtoalett i rött! hemma. i mitt hem. awesome, ju!!!

2010-02-16 @ 14:42:16
URL: http://dildo.icky.se/
leopardia

porr porr alla vill ha porr, från kiruna i norr till helsingborg...

2010-02-17 @ 22:25:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0