Saker sen sist

Okej, vad har hänt sen sist då...
Jag tror att jag kan ha gjort ett loppisfynd, måste bara pilla isär tavlan och se vad som finns där bakom glaset först bara. Man kan ju alltid hoppas...

Idag fick jag en timmes massage. På arbetstid. På arbetsplatsen. Klart värt vartenda öre. Lite rolig är hon.
- Du har en pormask här, är det okej om jag klämmer den?
Sånt får mig ju att verkligen vara tvungen att tvinga mig att hålla mig för garv... Jag menar, jo, men visst, vi har känt varandra i sammanlagt en timme, men visst knock your self out.
Idag var det mer;
- Du har bokat dubbeltid, vill du ha en helkroppsmassage då...? Oj, vilka söta trosor, med hjärtan på här bak...
Lite synd är det om henne som då har mig som kund. Pormaskar hit och dit OCH så var jag ju tvungen att ta av mig strumpbyxorna för vadmassage och jag har ju då strumpbyxor i värmen för att jag INTE orkar raka benen...

Vi har en ny projektledare. Jag gillade vår förra projektledare, men jag är superglad att han börjat - he makes me laugh, som Jessica Rabbit skulle ha sagt. Det gör iofs alla mina arbetskamrater. Jodå, jag älskar mitt jobb fortfarande.

Vi har sänt första avsnittet. Personligen tycker jag att det var ett skitbra avsnitt. De fick visa lite av hur roliga de faktiskt är... De små liven till programledare... Jag hoppas på mer roligheter.

Jag har hunnit svära små söta svordomar över att jag aldrig köpte någon tröja när jag och Pannkakan var och såg Duran Duran för några år sen. Jag minns inte längre, men jag hoppas att de som såldes var skitfula, så att jag inte behöver ångra mig allt för mycket...

Jag har börjat att läsa boken om Noice. Och är det något band jag sörjer över att aldrig ha sett live, så är det Noice... Och Whale... Och så sitter jag och småkänner att fasiken, jag vill tillbaks till Roskildefestivalen!

Puss och kram




Kommentarer
far Lars

ja, vi har ju hela huset fyllt med loppisfynd

2010-08-15 @ 16:07:57
far Lars

2010-08-15 @ 16:58:31
Emma

hej, jag försöker komma på hur jag ska ändra min blogg.

just för tillfället är designen lite enfaldig , så om det är något som du tycker är snyggt på bloggar, tx en viss färg någonstans får du gärna tipsa om det !

är glad för all kritik! :D

2010-08-15 @ 22:14:18
URL: http://domandra.webblogg.se/
fidolin

Vad tycker du om boken? Jag gillade den jättemkt! Men det kändes tomt när jag läst ut den...



Jag vill också till Roskilde! Gärna till roskilde '95.. :)



puss

2010-08-21 @ 14:46:14
Elin Toreborg [foto]

Hej! Jag har just nu en månadens blogg tävling, det skulle vara kul om du ville vara med! Kram

2010-08-21 @ 21:37:53
URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Grillaren

Du är välkommen till Barbequevillage när du vill.

2010-08-26 @ 15:17:48
"novala"

Jättehärlig blogg! Kolla gärna min också :D

Om du gillar den och om du har bloglovin kanske vi kan

följa varandra?



Tack<3

2010-08-28 @ 21:42:01
URL: http://novala.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0