Pust och paus

Pust, så har jag äntligen läst alla texter om arkitektur och skrivit klart inlämningsuppgiften. Jag surrade på som vanligt och knölade ihop tankarna till ett helt orimligt resonemang, men jag utgår ifrån att saker och ting handlar om retorik och inte om vad man egentligen tycker.
Så var det dags för nästa uppgift, men först ska jag nog kila och handla lite sushi - synd att jag inte har nåt Melrose Place att glutta på...  Och inga fantastiska repriser på tv:n... Det kanske får bli Rapport till himlen. För en liten paus måste man ju få ta...

Puss och kram



Kommentarer
Sanne - bloggdesigner

Designutlottning pågår just nu. Välkommen att delta!

2009-09-08 @ 12:29:57
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Annika

Du vet väl att Melrose Place drar igång snart igen här i US, så ni lär väl få serien också vad det lider. Melrose Plsce ANNO 2009, vi får väl se vart det barkar hän då...

Jag har läst att serien börjar med att Sydney ligger död i poolen. Hon har tydligen bott kvar där i 10 år eller så, hahahaha!!!

Vet inte om jag ska titta...

2009-09-08 @ 13:28:03
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Anna (Sthlm)

Skulle precis fråga om du visste att ett nytt Melrose Place börjat och kommer till Sverige snart, men ser att Annika redan skrivit det. Jag var fock mer än 90210-fan.

2009-09-08 @ 13:59:25
URL: http://annafairandtrue.blogspot.com
dess

aaah.... hatar grupparbete!!!!!



2009-09-08 @ 23:34:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0