det är humor

Efter att ha kikat lite i Mymlans inlägg Jag älskar kristna fejksajter, så har jag nu suttit och fnissat förtjust åt Mullbergaskolan. Man kan inte bli annat än glad.

Annars råkade jag vakna kvart i två i morse och.. vänta nu... i morse? nåja, jag vet inte vad som hände, men tydligen behövde jag sömn... Och nu börjar det väl bli dags för frukost... Jag veeet, göra något vettigt som att läsa de texter som bör läsas, plugga italienska eller skriva på synopsisen, men ey, nu ska jag ju lyssna klart på 3e boken i Twilightserien.

puss och kram



Kommentarer
Anonym

Nej, ingen flytt! Däremot, för att göra en lång historia kort - nybyggt hus (jag säger bara en sak, walk in closet, åh!), inget internet, väldigt mycket ångest.

Men nu är allt förhoppningsvis på sin plats och jag planerar att göra denna höst till en fantastisk blogghöst.

Okej, nu skrev du din kommentar i våras, men jag måste ändå få fråga - Tiffanys? Åh, som i Tiffany & Co?

Vågar man fråga vad det blev? :)

2009-09-02 @ 20:10:26
The City

..Och den kommentaren var alltså skriven av mig, för vem annars kan ha en sådan förkärlek till Tiffanys? ;)

2009-09-02 @ 20:11:30
URL: http://thecity.blogg.se/
Annika

Tack för tipset! Ska absolut kolla in den siten! Verkar kul, och sånt är det alltid lite roligt att fnittra år.

Så du lyssnar på Twilight...Antar att du gillar den skarpt? :-)

2009-09-03 @ 13:56:41
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0