det fröar

Jag har nog aldrig sett så mycket med maskrosfrön i luften, som det är nu. Satt på busshållplatsen och konstaterade att det såg ut som om det snöade. Nästan iallafall. Och jag bor på 6e våningen med fönstret öppet i en 2 centimeters springa, jo, så att, igår kom det två små maskrosfrön indanandes i ansiktet på mig när jag satt i soffan och glodde på Desperate Housewives. Så kan det gå, skulle man kunna säga.

Och en annan tanke är; tänk att moln kan vara så vackra!

Jag såg en magdansös uppträda idag. Det är nog fint, men jag känner att jag inte riktigt förstår poängen. Och att det hela kändes lite småmärkligt då hon, dansösen, var vit. Vilket egentligen är dumt att känna. En värld. Ett folk.

Jag är bra sugen på att lära mig italienska.
Jag är bra sugen på att yoga.
Jag är bra sugen på att få mysa med mina vänner, utan tidsram.

Jag är bra osugen på att skriva på uppsatsen.
Jag är bra osugen på nästa minut. Tiden går för fort. En vecka kvar nu, tills jag blir gammal igen. Man blir ju visst det, varje år.

Ojdå, nu började jag visst surfa större lägenheter istället, glömde bort att jag höll på att skriva här... Så jag säger;

puss och kram



Kommentarer
dess

stå på dig!! jag håller på dig!!!



skulle du in på måndag?!

2009-05-27 @ 22:22:53
leopardia

Dess: haha, tack! jo, vi har inskick kl 8 på fredag och seminarie på måndag... Så ... kaffe på mondo kanske? jag lockar även med Grey's...

2009-05-27 @ 22:25:09
blackart

Åh, vad man känner och inte känner för olika saker. jag känner för att bli skedad. hela jävla långa dagen vill jag ligga sked, och känna andetag i nacken. jag vill INTE ligga i en stor säng ensam och bli skedad av min katt.

2009-05-27 @ 22:56:33
URL: http://dildo.bloggsida.se/
leopardia

blackart: jag nöjer mig med en katt, bara nån vill vara nära...!

2009-05-27 @ 23:32:32
dess

okidoki! vi ska skicka in de vi har på morgonen på fredag. men skönt ändå o ha en hel vecka till på sig!



ja kaffe låter toppen! aaaah! yes! finally! jag ska ta med mig de jag lånade av dig med!!

:D:D

2009-05-28 @ 10:52:45
leopardia

dess: hojta till om det är något annat du känner att du vill se...

2009-05-28 @ 11:31:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0