Tillbaka till stan igen

Men visst borde jag skriva på uppsatsen nu, bara några dagar kvar innan den ska vara inlämnad och jag har gjort nada, so far... Men jag är hungrig och ska nog koka mig en tallrik färskpotatis...

Om jag säger så här, jag kan tänka mig att bo i Venedig - Guggenheim var mäktigt!! (som sagt) Men ska jag turista så väljer jag Florens, ja, eftersom jag är shopoholic... Åh åh åh, jag stod inne på Tiffany & co och försökte välja smycke... Och jag är helt kär i både påse och ask... Fånigt, men sant...



Men förhoppningsvis kommer jag att komma tillbaks till både Florens och Venedig nån gång...

Nu regnar det här, men det gör inget, för det är skönt att vara hemma oxå... Imorn är det dags för uppsatshandledning, så jag får väl en skopa ovett och sen har jag två dar på mig tills uppsatsen ska vara färdig. Bravo. Tio sidor jag inte har en aning om hur jag ska fylla...

Annars är jag även uthängd. Folkets hus i Hallunda har en vårsalong. Jajamensan. Jag lämnade in min tavla och den kom med, minsann. Så nu hänger den där...



Och jag är låååångt ifrån bäst, men å andra sidan var det ju bara på kul, för min del...
Den heter för övrigt Rädda mammorna och är som en tanke till Röda Korsets kampanj...

Puss och kram



Kommentarer
Far Lars

Men Leoparden, du var ju inte sämst heller

2009-05-26 @ 22:18:36
Panki

Men guuuuud va kul! Grattis!

Jag älskar oxå Venedig, ska vi bo där när vi blir pension?

2009-05-26 @ 22:47:56
blackart

i wanna buy it :)

2009-05-27 @ 22:58:30
URL: http://dildo.bloggsida.se/
leopardia

pappa: haha, det är rätt, stötta din dotter!



panki: klart vi ska!!



blackart: haha, ett ballerinakex och ett löfte om att inte bli irriterad på galningen på bilden, som liksom följer med i dealen...

2009-05-27 @ 23:34:40
blackart

ett PAKET ballerinakex ska du få. och noll irritation. :)

2009-05-28 @ 18:35:07
URL: http://dildo.bloggsida.se/
leopardia

blackart: haha, den hänger där i folkets hus och galningen brukar befinna sig i biblioteket bredvid, för att släpa hem gratisböcker... det är bara att hämta båda två

2009-05-28 @ 18:41:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0