Dagen efter våffeldagen

Och dagen har gått mig helt förbi och här sitter jag och kom just på att ena tentan ska vara inlämnad imorn, så det är väl bara att börja svara på frågor om man kan tillverka bomber av konstgödsel...

Fido har kommit hem! Fido har kommit hem! Ja, och Donald oxå! Saknade, saknade! Dock trodde jag att de skulle komma den 29e, så här ligger ett kuvert som skulle ha postats innan de kom hem... Nåja, det får vara till nästa resa de gör!

Nä, nu ska ätas omelett med lök och paprika och vid sidan om avokado och fetaost. Och sen är det nog dags för lite slöande och tentaskrivande.

Fick omdöme på projektarbetet. Om min muntliga redovisning stod bara "Fantastisk!"... Hon har inte höga krav, den läraren kan man säga... Undra vad hon skrev till dem som faktiskt gjorde ett riktigt bra och förberett jobb... Den skrivande delen var inte så mycket att orda om heller, jag hade glömt några tekniska detaljer så som 'metod'... Samt att hon inte tyckte att jag behövde någon litteraturlista när jag hade fotnoter... Jag vet inte, själv vet jag ju med mig att jag glömde att skriva ut någon frågeställning, men, men... Så kan det gå...

Puss och kram



Kommentarer
Maria Byström

Sug åt dig berömmet ändå :-) Maten låter supergod- blev sugen på fetaost.



Lycka till med "nya" tentan!



Kraaaaam

2009-03-27 @ 17:08:43
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

näe lindex jeans har varit knäppa för mig med..eller inte fått på mig 44 i en modell men en hel del på barnavdelningen

2009-03-27 @ 17:47:03
URL: http://pyttis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0