Show and tell: Min drömdag

Man kan säga att jag sov större delen av dagen igår, så Show and tell hamnade lite på efterkälken för min del, men idag kör jag fredag och fredagstema, som denna gång kommer ifrån Pitetjej och är  Min drömdag.

Nu upptäckte jag att jag låg redan på nästa veckans tema och funderade på smultronställen, så nu blev det riktigt klurigt att byta riktning. Men en av mina drömdagar inträffade i Mars 2005, då en av mina bästa bästisar Fidolito fyllde, hmmm typ 19 eller nåt ;)
Kvällen började med att jag och Panki såg förhandsvisningen av filmen Hitch innan vi hetsade iväg till Nalens ena lokal för att möta upp Fido och Donald, för att fira Fido



och för att se Gud uppträda. En helt underbar konsert. Kan väl nämna att Love Olsson var förband och det var inte alls pjåkigt, nej. Men sen intog Gud aka Toni Holgersson scenen och från den stunden var allt magiskt. Bästa vännerna, bästa musiken och några rysningar och några öl senare;



stod vi stammandes och rodnandes inför Gud himself.

Det är Donald som är bakom kameran, därför har inte han fått vara med på någon bild, men här är han



Nääää, jag bara skojade, det där är ju sångaren i Bob hund...



Här är han...

Puss och kram

Andra fredagsbloggare:

Nilla | Simone | Desiree | Annika | Anne | Petra | Millan | Anki | Marianne | Victoria | Cecilia | Leopardia | Strandmamman | Jemaya | MiaD | Lena | Erica | Marie | Saltistjejen | Lia | Marina | Jennie | Anna | Maisoui | Ingabritt | Västmanländskan | Emma | Kristallena | Victoria | Christel | Moster Mjölgumpa | Musikanta | Norrsken och Stjärnfall | Taina | Sparkling | Marskatten | Sara | Lisa | Bollebygdsbo

Och om jag har glömd någon så får ni gärna hojta till.



Kommentarer
Pitetjej [FOTOBLOGG]

Låter som en rolig dag :D



Svar: Ja, jag hoppas också att min drömdag går i uppfyllelse snart :) Att jag gärna skulle jobba till och med kvällar och helger efter en hel dag säger nog att jag valt rätt inriktning på yrke ;)



Hoppas du får en bra lördag!

2009-03-14 @ 12:23:29
URL: http://pitetjej.webblogg.se/
Västmanländskan

Jag blir lite avundsuk på de som har riktiga "gudar" i musike och som får sådana häftiga konsertupplevelser.

2009-03-14 @ 15:43:20
URL: http://vastmanlandskan.blogspot.com/
Panki

Det va tider det :-)

2009-03-14 @ 17:21:55
Eliyana

Sv: Hm, hah. Jag kan inte se det. Men jag tar det som en komplimang. (eller? ^^)

2009-03-14 @ 17:29:17
URL: http://eliyana.blogg.se/
leopardia

Pitetjej: Mm, Toni går inte av för hackor, kan man säga!



Västmanländskan: Börja lyssna på Toni, så har du oxå en snart ;)



Panki: Skoja inte! :)



Eliyana: Hehe, klart att det var en komplimang, hon är ju skitsnygg ju :)

2009-03-15 @ 10:35:44
StrandMamman

Roligt med de drömdagar man samlar på sig här i livet!

2009-03-15 @ 23:36:42
URL: http://strandlivet.blogspot.fi


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0